"Klar parat"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Musse21

Så fik vi indkaldelsse til "Klar parat" kursuset

Er der andere par der skal afsted til Skive d. 22 maj?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

sweet

Musse21 skriver:

Så fik vi indkaldelsse til "Klar parat" kursuset

Er der andere par der skal afsted til Skive d. 22 maj?

hvad er det for noget??

Anmeld

10. maj 2012

Musse21

sweet skriver:

hvad er det for noget??

Det er noget man skal igennem inden vores behandling endelig starter.

Det omhandler at man kender til principperne for behandling

lære at tage medicin ved hjælp af indsprøjtninger

Og så er der mulighed for at debattere med andre par som er det samme sted som en selv

Anmeld

10. maj 2012

sweet

Musse21 skriver:

Det er noget man skal igennem inden vores behandling endelig starter.

Det omhandler at man kender til principperne for behandling

lære at tage medicin ved hjælp af indsprøjtninger

Og så er der mulighed for at debattere med andre par som er det samme sted som en selv

ved du hvad du hvordan du skal behandles så for at kunne blive gravid??

jeg er selv lige startet på riget i kbh til opstart på hjælp..

Anmeld

10. maj 2012

Musse21

sweet skriver:

ved du hvad du hvordan du skal behandles så for at kunne blive gravid??

jeg er selv lige startet på riget i kbh til opstart på hjælp..

Har fulgt lidt med i dine tråde.. Har dog ikke forstået hvorfor riget når du bor i jylland?

Der står i vores brev at det er (IUI) som også var det de snakkede om sidst vi var på kliniken

Anmeld

10. maj 2012

sweet

Musse21 skriver:

Har fulgt lidt med i dine tråde.. Har dog ikke forstået hvorfor riget når du bor i jylland?

Der står i vores brev at det er (IUI) som også var det de snakkede om sidst vi var på kliniken

fordi jeg først fik lavet nogle udredninger ved en overlæge her i silkeborg og så så sendte han mig videre til gen-test og nogle andre ting på skejby de kunne heller ikke finde nogen årsag og så blev vi faktisk bare opgivet  men så var jeg nede ved min gyn og hun lavede en vandscanning og sagde at alt så fint ud, og hun endte med at henvise os til riget da de var de sidste der kunne hjølpe mig..

ved du hvorfor du ikke kan??

Anmeld

10. maj 2012

Musse21

sweet skriver:

fordi jeg først fik lavet nogle udredninger ved en overlæge her i silkeborg og så så sendte han mig videre til gen-test og nogle andre ting på skejby de kunne heller ikke finde nogen årsag og så blev vi faktisk bare opgivet  men så var jeg nede ved min gyn og hun lavede en vandscanning og sagde at alt så fint ud, og hun endte med at henvise os til riget da de var de sidste der kunne hjølpe mig..

ved du hvorfor du ikke kan??

Så ingen af jer fejler noget? Eller har jeg misforstået noget?

Først fik vi afvide de var min krop der var noget galt med da jeg har mistet nogle gange. Men nu er det min kærestes sædkvalitet der er lidt nedsat

Anmeld

10. maj 2012

sweet

Musse21 skriver:

Så ingen af jer fejler noget? Eller har jeg misforstået noget?

Først fik vi afvide de var min krop der var noget galt med da jeg har mistet nogle gange. Men nu er det min kærestes sædkvalitet der er lidt nedsat

nej de kunne ikke finde noget med gener eller kromosoner blodpropper osv på nogen af os.. jeg har så morbus crohn som de mente i starten godt kunne være skyld i det men det hjalp eller ikke da jeg fik min medicin for det.. og efter jeg blev ved med at sige der var noget i min krop der ikke var rigtig blev jeg undersøgt ydeliger af min tarm overlæge og de fandt så ud af der er noget med mit immunforsvar..

overlægen på riget fortalte mig så at det med mit immunforsvar kan gøre at det angriber de små spire fordi kroppen tror det er noget meget meget slemt der er der, og hvis det er det der er skylden kan jeg kun få behandlig for det der over, for der er ingen andre steder de giver den dosis af medicin som jeg nok skal have..

min forlovet har en pige i forvejen så han kan ihvertfald

skal i så bruge donor sæd eller hvordan kommer det til at forgå?? hvor mange gange har du tabt?

håber ikke jeg spørg for meget hehe ellers må du sige til

Anmeld

10. maj 2012

Musse21

sweet skriver:

nej de kunne ikke finde noget med gener eller kromosoner blodpropper osv på nogen af os.. jeg har så morbus crohn som de mente i starten godt kunne være skyld i det men det hjalp eller ikke da jeg fik min medicin for det.. og efter jeg blev ved med at sige der var noget i min krop der ikke var rigtig blev jeg undersøgt ydeliger af min tarm overlæge og de fandt så ud af der er noget med mit immunforsvar..

overlægen på riget fortalte mig så at det med mit immunforsvar kan gøre at det angriber de små spire fordi kroppen tror det er noget meget meget slemt der er der, og hvis det er det der er skylden kan jeg kun få behandlig for det der over, for der er ingen andre steder de giver den dosis af medicin som jeg nok skal have..

min forlovet har en pige i forvejen så han kan ihvertfald

skal i så bruge donor sæd eller hvordan kommer det til at forgå?? hvor mange gange har du tabt?

håber ikke jeg spørg for meget hehe ellers må du sige til

Du spørger bare Det er dejligt at snakke med nogen i samme båd

Nej de vil bruge min kærstes sæd.. Den var ikke så dårlig men kun lidt nedsat.

Har mistet 4 gange

Dejligt der så måske endelig er fundet en løsning for jer så i kan komme videre med jeres liv og få en ønske bebs

Anmeld

10. maj 2012

sweet

Musse21 skriver:

Du spørger bare Det er dejligt at snakke med nogen i samme båd

Nej de vil bruge min kærstes sæd.. Den var ikke så dårlig men kun lidt nedsat.

Har mistet 4 gange

Dejligt der så måske endelig er fundet en løsning for jer så i kan komme videre med jeres liv og få en ønske bebs

ja det er altid godt at have nogen og dele erfaringer med

det var også mange gange du har tabt.. hvor lang tid er det over og hvad uger har du været i når det er sket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.