Ens aktivitet på facebook....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeg blev på et tidspunkt tilføjet en gruppe, og det var der en som så og hun anmodede om at komme med i den, så folk kan godt se det... Det var endda en lukket gruppe.... 

Jeg tror også man kan se det selvom man ikke er medlem i grupperne... Ville egentlig også gerne have det slået fra, men det tror jeg ikke man kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Jeg tror også man kan se det selvom man ikke er medlem i grupperne... Ville egentlig også gerne have det slået fra, men det tror jeg ikke man kan 

Jeg kan også se når andre komme i grupper om det er åben eller lukket... 

Anmeld

10. maj 2012

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeg kan også se når andre komme i grupper om det er åben eller lukket... 

Ret irreterende faktisk når man gerne vil have det for sig selv 

Anmeld

10. maj 2012

Happiness

Mira0911 skriver:

Jeg blev på et tidspunkt tilføjet en gruppe, og det var der en som så og hun anmodede om at komme med i den, så folk kan godt se det... Det var endda en lukket gruppe.... 

ja så er det jo ret surt! Var det på den der rulende felt i højre side? Eller var det på selve væggen?

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Happiness skriver:

ja så er det jo ret surt! Var det på den der rulende felt i højre side? Eller var det på selve væggen?

Både på den rulle tingest i højre side og på startsiden... 

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Ret irreterende faktisk når man gerne vil have det for sig selv 

Jeps... 

Anmeld

10. maj 2012

MortilElias2010

De hemmelige grupper kan man ikke se hverken det ene eller det andet sted, så hvis I kan gøre den hemmelig så kan det lade sig gøre...

Men det er der en admin der skal ind over - og gruppens formål er nok ikke helt at være hemmelig.. men... ja

Anmeld

10. maj 2012

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Tror jeg altså ikke. De burde ikke kunne se det. Heller ikke navnet, når det er en lukket gruppe. Så er det kun dem der også er medlem af gruppen, som kan se aktiviteten.

Hvis det ikke står på din væg, burde det heller ikke være opslået

Jo det kan man godt Det er en lukket gruppe - det betyder blot, at man skal ansøge for at blive medlem.

Havde det nu været en hemmelig gruppe, så kunne man ikke se det. Jeg kan for den sags skyld godt gøre den hemmelig, hvis det er nødvendigt

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

MortilElias2010 skriver:

De hemmelige grupper kan man ikke se hverken det ene eller det andet sted, så hvis I kan gøre den hemmelig så kan det lade sig gøre...

Men det er der en admin der skal ind over - og gruppens formål er nok ikke helt at være hemmelig.. men... ja

Om grupperne er hemmelig eller ej kan det stadig ses.... 

Anmeld

10. maj 2012

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Om grupperne er hemmelig eller ej kan det stadig ses.... 

Nej, hvis en gruppe er hemmelig, er der ikke andre end medlemmerne der kan se den! Men hvis jeg gør den hemmelig, er der heller ingen der kan ansøge. Så det må lige blive, når interessen for gruppen er faldet - så skal jeg nok gøre den hemmelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.