Ens aktivitet på facebook....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. maj 2012

Mira0911

Kan man skjule f.eks grupper man kommer med i derinde? 

Nu kan hele min familie jo se jeg er kommet med i baby.dk gruppe - Det er jeg ikke særlig glad for de kan se, baby.dk er mit fristed hvor jeg kan lufte ud, og være et sted hvor andre ikke behøver at snage i de ting jeg foretager mig dagligt.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Carl-Emil's mor

Mira0911 skriver:

Kan man skjule f.eks grupper man kommer med i derinde? 

Nu kan hele min familie jo se jeg er kommet med i baby.dk gruppe - Det er jeg ikke særlig glad for de kan se, baby.dk er mit fristed hvor jeg kan lufte ud, og være et sted hvor andre ikke behøver at snage i de ting jeg foretager mig dagligt.... 

hvis det er lagersalg gruppen så er den lukket så kan folk ikke se det

Anmeld

10. maj 2012

Kofoed.

Carl-Emil's mor skriver:

De kan jo se navnet.

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Carl-Emil's mor skriver:

Heller ikke når jeg bliver medlem af den?

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Kofoed. skriver:

De kan jo se navnet.

Ah pis... 

Anmeld

10. maj 2012

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Ah pis... 

Ja, nemlig. Men kan du ikke skete det på din væg?

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Kofoed. skriver:

Ja, nemlig. Men kan du ikke skete det på din væg?

Det kommer ikke på min væg... Når jeg er blevet accepteret i gruppen så kan alle se når jeg er kommet i gruppen... Jeg kan også se andre når de kommer i forskellige grupper... Lader ikke til at man kan få det fjernet så det ikke kommer på startsiden... 

Anmeld

10. maj 2012

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Det kommer ikke på min væg... Når jeg er blevet accepteret i gruppen så kan alle se når jeg er kommet i gruppen... Jeg kan også se andre når de kommer i forskellige grupper... Lader ikke til at man kan få det fjernet så det ikke kommer på startsiden... 

Kunne man med det gamle facebook, men jeg er altid over mobilen, det er ikke helt det samme.

Anmeld

10. maj 2012

Happiness

Mira0911 skriver:

Tror jeg altså ikke. De burde ikke kunne se det. Heller ikke navnet, når det er en lukket gruppe. Så er det kun dem der også er medlem af gruppen, som kan se aktiviteten.

Hvis det ikke står på din væg, burde det heller ikke være opslået

Anmeld

10. maj 2012

Mira0911

Happiness skriver:

Tror jeg altså ikke. De burde ikke kunne se det. Heller ikke navnet, når det er en lukket gruppe. Så er det kun dem der også er medlem af gruppen, som kan se aktiviteten.

Hvis det ikke står på din væg, burde det heller ikke være opslået

Jeg blev på et tidspunkt tilføjet en gruppe, og det var der en som så og hun anmodede om at komme med i den, så folk kan godt se det... Det var endda en lukket gruppe.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.