Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Annana89 skriver: Smartis! Og nu du siger det kommer jeg i tanke om at min mor altid har proppet en trægrydeske i lågen nu ved jeg hvorfor!
Smartis! Og nu du siger det kommer jeg i tanke om at min mor altid har proppet en trægrydeske i lågen nu ved jeg hvorfor!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Før jeg lærte dette trick hævede min kage også kun på midten og det var latterligt irriterende, især når jeg skulle lave kager til andre. Men efter jeg er begyndt at gøre det her så hæver hele kagen. Så godt
Før jeg lærte dette trick hævede min kage også kun på midten og det var latterligt irriterende, især når jeg skulle lave kager til andre. Men efter jeg er begyndt at gøre det her så hæver hele kagen. Så godt
Ja mine kager ligner også altid et vulkanudbrud! Mega træls! og hvis man så vil pynte dem så skal man til at skære til osv!
Men den der skriver jeg mig lige bag øret
Hej..
Det er helt rigtigt at sørge for at dejen er mest ud til siderne, så der er en lille fordypning i midten.
For når kagen bager flyder dejen ind til midten af sig selv, og blir dermed lige
Hilsen Konditoren
Smart med grydeskeen
Lullaby skriver: Sæt en pind i klemme i ovnlågen de første 15 min så hæver hele kagen og ikke kun midten
Sæt en pind i klemme i ovnlågen de første 15 min så hæver hele kagen og ikke kun midten
Er det skaftet fra en trægrydeske man bare lige ligger mellem ovnlågen og rammen??? Mine kager bliver nemlig også altid til vulkaner, undtagen skumkage/bedstefars skæg...
birthee skriver: Er det skaftet fra en trægrydeske man bare lige ligger mellem ovnlågen og rammen??? Mine kager bliver nemlig også altid til vulkaner, undtagen skumkage/bedstefars skæg...
Lullaby skriver: Jeps. Bare så den lige står på klem
Jeps. Bare så den lige står på klem
Smart, det vil jeg prøve næste gang jeg skal bage chokoladekage... men skal temperaturen på ovnen så stå lidt højere de 15 minutter? Tænker jo at der bliver lukket lidt varme ud, når man gør det sådan...???
birthee skriver: Smart, det vil jeg prøve næste gang jeg skal bage chokoladekage... men skal temperaturen på ovnen så stå lidt højere de 15 minutter? Tænker jo at der bliver lukket lidt varme ud, når man gør det sådan...???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128