Hvad gør man lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

TNBC

RiUL skriver:

Det vil jeg lige have i tankerne Tak!

det er du velkommen til. ogsaa hvis du bare hare brug for pasning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Det er så der problemet ligger Der er jo INGEN muligheder for at få pasning kommunalt her i København, før barnet er over 1 år (selvfølgelig hvis man er heldig - men har vi ikke været)

Derfor vi vælger privat DP

Ja, kommer fra a-kasse før fødsel, og jeg har vidst 46 ugers barsel Har i hvert fald barsel tom. 30/7 og gik på barsel 6/8 sidste år Fik brev fra kommunen om det, så du kan jo prøve at ringe til barselskontoret

Ej for hulen da, ja, havde da glemt det var så svært i Københavns Kommune! Øv altså!! .. Så er man jo lidt tvunget til det andet. Sys i øvrigt det er vildt underligt de har lukket 1. fredag i måneden

Ej tak.. det må være 46 uger så! Må hellere lige få tjekket op på det! hehe!

Hvornår skal Oliver egentlig starte?

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Ej for hulen da, ja, havde da glemt det var så svært i Københavns Kommune! Øv altså!! .. Så er man jo lidt tvunget til det andet. Sys i øvrigt det er vildt underligt de har lukket 1. fredag i måneden

Ej tak.. det må være 46 uger så! Må hellere lige få tjekket op på det! hehe!

Hvornår skal Oliver egentlig starte?

Ja, det er møg ærgeligt at man skal gå og bide negle over at ens barn ikke kan få en kommunal plads, andet end hvis man vælger garantiordningen, og så bliver det jo hvilken som helst VS eller DP.

Og mht den fredag, det er vidst noget med time antallet i deres arbejdstimer. Men det er da lidt mærkeligt, for det er da de færreste arbejdende forældre der kan tage fri en fredag i måneden

Den ene plads er allerede fra den 18. juni,  men vi vil så ikke ha ham der så mange timer det første stykke tid, og så holder hun jo også lige 3 ugers ferie midt i det hele. Så det passer ret skidt :p

Og den anden ved vi ikke hvornår har en ledig plads, men tror det er fra juli måned. Puha det er lige om lidt 

Hvornår skal William starte?

Anmeld

10. maj 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Ja, det er møg ærgeligt at man skal gå og bide negle over at ens barn ikke kan få en kommunal plads, andet end hvis man vælger garantiordningen, og så bliver det jo hvilken som helst VS eller DP.

Og mht den fredag, det er vidst noget med time antallet i deres arbejdstimer. Men det er da lidt mærkeligt, for det er da de færreste arbejdende forældre der kan tage fri en fredag i måneden

Den ene plads er allerede fra den 18. juni,  men vi vil så ikke ha ham der så mange timer det første stykke tid, og så holder hun jo også lige 3 ugers ferie midt i det hele. Så det passer ret skidt :p

Og den anden ved vi ikke hvornår har en ledig plads, men tror det er fra juli måned. Puha det er lige om lidt 

Hvornår skal William starte?

Ej, det kan man skisme da ikke som forældre ihvertfald.. det ville være en god arbejdsplads hvis man kunne. Hehe!

Ja, her valgte jeg garantiordning, men vi bor jo også i en lille by, så chancen for det var i nærheden var ret stor

Han starter 1/6 :O .. eller dvs, nok først om mandagen, da vi er i sommerhus. Vores nye dp holder også ferie i 29-30-31, mener jeg, men så er der jo så andre pasningsmuligheder inkl mig selv hvis jeg satdig er ledig.. Tænk vores drenge er så store!

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Ej, det kan man skisme da ikke som forældre ihvertfald.. det ville være en god arbejdsplads hvis man kunne. Hehe!

Ja, her valgte jeg garantiordning, men vi bor jo også i en lille by, så chancen for det var i nærheden var ret stor

Han starter 1/6 :O .. eller dvs, nok først om mandagen, da vi er i sommerhus. Vores nye dp holder også ferie i 29-30-31, mener jeg, men så er der jo så andre pasningsmuligheder inkl mig selv hvis jeg satdig er ledig.. Tænk vores drenge er så store!

Ja, det er jo lige det  

Det er lidt ærgeligt at de skal starte lige i sommerferien, så de næsten skal indkøres af 2 gange.. 

Ja, tænk at der snart er gået 1 år.. 1 ÅR!!! Hvor er tiden blevet af  Synes stadig at Oliver er så lille, og så skal han pludselig ud og passes.

Anmeld

10. maj 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Ja, det er jo lige det  

Det er lidt ærgeligt at de skal starte lige i sommerferien, så de næsten skal indkøres af 2 gange.. 

Ja, tænk at der snart er gået 1 år.. 1 ÅR!!! Hvor er tiden blevet af  Synes stadig at Oliver er så lille, og så skal han pludselig ud og passes.

Ja, det er så ulempen ved sept. fødsel.. !

Jeg ku til gengæld ikke forestille mig at sku gå hjemme med William længere tid nu! Jeg sys bare jeg kan mærke han sys der skal ske noget ..

1 år ja! Er du vimmer det er vildt!

uuh jeg skal til Amager næste weekend, måske ses vi ned af Amagerbrogade

Anmeld

10. maj 2012

RiUL

HeidiØ skriver:

Ja, det er så ulempen ved sept. fødsel.. !

Jeg ku til gengæld ikke forestille mig at sku gå hjemme med William længere tid nu! Jeg sys bare jeg kan mærke han sys der skal ske noget ..

1 år ja! Er du vimmer det er vildt!

uuh jeg skal til Amager næste weekend, måske ses vi ned af Amagerbrogade

Årh det er da dejligt Så bliver det godt for ham at komme ud mellem nogle andre børn

Ej hvor hyggeligt Ja, det kan da være vi gør det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.