Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Jamen den var ikke engang ved min dør! Jeg bor i en opgang, og min dør er altså ikke udenfor, oppe ved nogle trapper
Jamen den var ikke engang ved min dør! Jeg bor i en opgang, og min dør er altså ikke udenfor, oppe ved nogle trapper
også lige i regnen ej godt du fik den ind i varmen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Uhhhhhhhhhh... Min er helt nyyyyyyyy! NY NY NY Hahahaha. Ej okay
Uhhhhhhhhhh... Min er helt nyyyyyyyy! NY NY NY Hahahaha. Ej okay
Haha jeg vil også have ny
kristinaS skriver: Farvel til sure sokker
Farvel til sure sokker
Jep!
B&J skriver: også lige i regnen ej godt du fik den ind i varmen
Ja, helt ærligt Den må da ikke stå derude og fryse!
Babymor2010 skriver: Haha jeg vil også have ny
Det kan jeg godt forstå!
rikkeregnbue skriver: Ja, helt ærligt Den må da ikke stå derude og fryse!
hhihihi nej det er også for galt især når den skal ind i varmen og arbejde for dig
B&J skriver: hhihihi nej det er også for galt især når den skal ind i varmen og arbejde for dig
Ja for dælen Nu mangler jeg bare at enten min far eller lillebror letter måsen og sætter den til
rikkeregnbue skriver: Så kom min dejlige nye vaskemaskine Så kan mor her ORDENTLIGT få vasket tøj! P.S. Hvor dårligt er det ikke når man har betalt for at få den leveret til DØREN, at de stiller den UDENFOR... i REGNVEJR (okay, der var jo godt nok plastik på) men stadig! Nåja... Men.... ENDELIG fik jeg den
Så kom min dejlige nye vaskemaskine
Så kan mor her ORDENTLIGT få vasket tøj!
P.S. Hvor dårligt er det ikke når man har betalt for at få den leveret til DØREN, at de stiller den UDENFOR... i REGNVEJR (okay, der var jo godt nok plastik på) men stadig!
Nåja... Men.... ENDELIG fik jeg den
TILLYKKE med den uundværlige maskine Skønt!
HeidiØ skriver: TILLYKKE med den uundværlige maskine Skønt!
Taaaaak
rikkeregnbue skriver: Ja for dælen Nu mangler jeg bare at enten min far eller lillebror letter måsen og sætter den til
JUBIII kan de så lette deres ender så du kan komme i sving den savner arbejde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128