Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Tillykke med den nye maskine Udenfor er vel også til døren?
Tillykke med den nye maskine Udenfor er vel også til døren?
Ikke hvis der er trapper ned til døren, og den stod oppe foran trapperne på sådan en tingting hvor ambulancerne skal køre ind, hvis der sker noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babymor2010 skriver: Uhhh tillykke med den nye maskine - er slet slet ikke misundelig
Uhhh tillykke med den nye maskine - er slet slet ikke misundelig
Du må godt låne den?
lassemor07 skriver: Hvor skønt Tillykke med den nye maskineEr også spændt på hvornår jeg bliver nød til af købe en ny for den brokker sig noget der nede
Hvor skønt Tillykke med den nye maskineEr også spændt på hvornår jeg bliver nød til af købe en ny for den brokker sig noget der nede
Haha! Det er min første maskine, så jeg er "WUHUUU"
Før vaskede jeg i et fællesvaskeri. Og mit og datterens tøj stank langt væk af tis og ja.. sure tæer. Virkelig ulækkert. Så for noget tid havde min mor faktisk vasket vores tøj
rikkeregnbue skriver: Ringede efter min kære bror, som medbragte sin ven til at få den båret ind... Det så sjovt ud! Hahahaaha
Ringede efter min kære bror, som medbragte sin ven til at få den båret ind... Det så sjovt ud! Hahahaaha
rikkeregnbue skriver: Du må godt låne den?
Naaah min egen virker - endnu Den er også 10 år gammel efterhånden
rikkeregnbue skriver: Haha! Det er min første maskine, så jeg er "WUHUUU" Før vaskede jeg i et fællesvaskeri. Og mit og datterens tøj stank langt væk af tis og ja.. sure tæer. Virkelig ulækkert. Så for noget tid havde min mor faktisk vasket vores tøj
Det er fantastisk 1 gang man får vaskemaskine. Og stærkt vanedannende, kan slet ikke leve uden
FrkZier skriver: haha ja okay, jeg ville nok bare gå lidt i panik og tænke: den kan jeg skuda ikke bære
haha ja okay, jeg ville nok bare gå lidt i panik og tænke: den kan jeg skuda ikke bære
Det gjorde jeg også! Ringede først til min mutti, som sagde jeg skulle ringe til min bror, haha
Babymor2010 skriver: Naaah min egen virker - endnu Den er også 10 år gammel efterhånden
Uhhhhhhhhhh... Min er helt nyyyyyyyy! NY NY NY Hahahaha. Ej okay
kristinaS skriver: Det er fantastisk 1 gang man får vaskemaskine. Og stærkt vanedannende, kan slet ikke leve uden
Haha Er også allerede meget glad for den... Og den er ikke engang pakket ud endnu
rikkeregnbue skriver: Haha Er også allerede meget glad for den... Og den er ikke engang pakket ud endnu
Farvel til sure sokker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128