Ville det være dumt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Mom2

Anonym skriver:

Øv - vil så gerne arbejde på kontor, kan bare INTET finde

Du kan sagtens søge elevplads indenfor kontor selvom du er uddannet indenfor butik! Jeg har undersøgt det, da jeg overvejede om det skulle være kontor i stedet for butik.

Det eneste kan være at du kan have alderen i mod dig, da der er mange som desværre helst vi have dem som kommer lige fra skolen, men klø på og giv ikke op, så skal du nok finde det rigtige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

mc90

Hej, læste lige med..

Økonomisk skal det nok gå, du skal jo tænke på du får en ret flot løn som elev når du er over 25.

Og afhænig af elevpladsen, kan lønnen efter uddannelsesforløbet jo også være ret god, i hvert fald i forhold til butiksløn.

Held og lykke med det hele :-)

Anmeld

10. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Øv - vil så gerne arbejde på kontor, kan bare INTET finde

Som vi har fået det fortalt på min skole kan man kun tage en uddannelse på HG niveau.: Det kan godt være de har misinformeret os... Men syntes du skal høre din studievejleder, eller ringe til HG.. Jeg skal ikke gøre mig klog på det  

Anmeld

10. maj 2012

Muffin_girl

Mutti2B skriver:

Hvorfor dog ikke det??? Jeg er selv uddannet på kontor og nu sidder jeg som lægesekretærelev. Altså endnu en kontoruddannelse.

Som vi har fået det fortalt på min skole kan man kun tage en uddannelse på HG niveau.: Det kan godt være de har misinformeret os... Men syntes da man skal høre sin studievejleder, eller ringe til HG.. Jeg skal ikke gøre mig klog på det Absolut ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.