Dyresex og straf????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Princesspigen

Mom In The Making skriver:

hej de damer.

Ja, det her er jo et ret ømtåleligt emne, så jeg beder om at man lige slår koldt vand i blodet inden man fare op og tror jeg synes dyresex er top fedt og heeeeelt i orden.

Jeg overvejede at være anonym, da jeg ikke gider svines til, men tænkte "fuck it" det bliver jeg nok alligevel.

Nå, men til sagens kerne, nu så jeg lige en anden tråd om at få dyresex ulovliggjort og til at starte med må jeg jo indrømme at jeg tænkte "hvad pokker skal det dog hjælpe?".

Kom dog frem til at det nok handlede om at så kan dem med de bizarre lyster få en straf?

For derudover kommer det jo ikke til at  ændre noget som helst, jeg har aldrig hørt om en pædofil, en indbrudstyv eller en narkoman der stoppede op og sagde "nej hov, det her må jeg hellere lade være med, det er jo ulovligt".

Så der vil der jo stadig være dyr der bliver "bedækket" af mennesker.() uanset om det bliver ulovliggjort eller ej.

MEN.. så er det jeg kom til at tænke.. HVIS det så skal være strafbart, hvordan mener DU så at straffen skal udmåles?

Er det en bøde, fængsling, behandling?? Er der forskel på om det er en hund, en ged eller en høne man har forulempet? Eller er det same, same?

(Nu blir det klamt..) Er der forskel på om det f.eks. er en hanhund der har bedækket en kvinde og derfor (sansynligvis) ikke har lidt under det. Eller om det er en hund hvor en mand har proppet dummerjawsen op og derfor næsten med garanti har gjort noget der ikke var "rart" for hunden? Skal man så  have mere eller mindre ud fra graden af omgang med dyret?

ja, jeg må indrømme jeg synes det er svært at vurdere og tænker at det muligvis også kan være derfor at lovgivningen ikke er blevet ændret, da loven jo allerede siger at dyret ikke må lide fysisk skade.

Og så må jeg ærligt indrømme, at selv om jeg synes det er voldsomt vammelt og ikke fatter hvor sådan en lyst kommer fra, så synes jeg altså at folk kan dyrke sex med deres dyr som det passer dem, så længe dyret ikke lider overlast. (At det ikke gør ondt på det etc.)

bob.. bob.. Faaaaarligt indlæg.. Anonyme svar er tilladt.

jeg syndes jo dyresex skal ulovlig gøres men som du selv siger så stopper det ikke af den grund.. men det at der kan komme en straf og gerne efter min mening en fængsel straf for det ville jeg syndes var held iorden..

det er svært at styre og svært at holde øje med, men de sager hvor dyerne så er forudlæmpet og man kan bevise det og bevise hvem det er så i fængsel med dem.. så kan det jo være at bare en lille del indser det er dumt og så lader vores stakkels dyr være i fred..

jeg mener heller ikke at en hanhund 100% af fri vilje begyder at bedække et menneske, men at man nok har trænet den til det eller logget den på andre måder.. for det er mod deres natur, hunde bedækker jo heller ikke katte fx..

og sager hvor heste, får og andre dyr får bundet bagbenen så de ikke kan sparke for at en eller anden stoppder kan bedække dyret, jamen jeg bliver så rasende..

så ja i kan se min pointe.. I FÆNGSEL MED DEM!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.