Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: næsten et år ....
næsten et år ....
har du snaket med lægen om det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sweet skriver: har du snaket med lægen om det
har fået en tid her d. 1/6 ... så må vi se hvad hun siger.
sweet skriver: man har krav på at blive sendt til udredning efter man har tabt 3-4 gange.. og det er uanset hvor ung man er... jeg fik afvide på fertilitetsklinikken at det ikke er sundt at tabe så mange gange.. og han sagde at nu hvor jeg har tabt 6 gange er der kun ca 22% chance for at jeg vil kunne genneføre en graviditet selv uden hjælp
man har krav på at blive sendt til udredning efter man har tabt 3-4 gange.. og det er uanset hvor ung man er... jeg fik afvide på fertilitetsklinikken at det ikke er sundt at tabe så mange gange.. og han sagde at nu hvor jeg har tabt 6 gange er der kun ca 22% chance for at jeg vil kunne genneføre en graviditet selv uden hjælp
puha, nu er jeg da først bange....
Anonym skriver: har fået en tid her d. 1/6 ... så må vi se hvad hun siger.
godt du har fået en tid ved hende..
DKTiha skriver: puha, nu er jeg da først bange....
tror nu ikk du behøver at være bange, men de kan ikke bare lade dig gå og tabe sådan... det kan jo være det bare er vitaminer eller hormoner du mangler.. så bank i bordet og sig nu er det nok og at det er for hårdt psykisk at blive ved på den måde...
og husk nu ikke at male fanden på væggen inden du ved hvorfor du taber søde, det kan jo være det bare er nogle hormoner du mangler
sweet skriver: tror nu ikk du behøver at være bange, men de kan ikke bare lade dig gå og tabe sådan... det kan jo være det bare er vitaminer eller hormoner du mangler.. så bank i bordet og sig nu er det nok og at det er for hårdt psykisk at blive ved på den måde... og husk nu ikke at male fanden på væggen inden du ved hvorfor du taber søde, det kan jo være det bare er nogle hormoner du mangler
ja det jo lige det, men puuuha, må sq heller se at komme igang med at banke i bordet igen..
DKTiha skriver: ja det jo lige det, men puuuha, må sq heller se at komme igang med at banke i bordet igen..
jeg var også selv nød til at banke i bordet da jeg havde tabt 4 gang fordi min læge blev med at sige jamen der var nok noget i vejen med fosteret hver gang, og så kom der gang i sagerne, og nu viser det sig jo at det er mig der er noget i vejen med og ikke de små spire..
sweet skriver: jeg var også selv nød til at banke i bordet da jeg havde tabt 4 gang fordi min læge blev med at sige jamen der var nok noget i vejen med fosteret hver gang, og så kom der gang i sagerne, og nu viser det sig jo at det er mig der er noget i vejen med og ikke de små spire..
ååårh det jeg ked af
DKTiha skriver: ååårh det jeg ked af
sådan er det og nu skal kampen tages op igen bare med hjælp denne gang fra fertilitetsklinikken på riget, så nu skal det lykkedes at få en bebs
sweet skriver: sådan er det og nu skal kampen tages op igen bare med hjælp denne gang fra fertilitetsklinikken på riget, så nu skal det lykkedes at få en bebs
krydser ihvertfald fingre for at I snart står med en positiv test og at bebs blir der <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128