hvor længe før læge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
30 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvor længe prøvede I før I kontaktede lægen?

Og hvor lang tid skal man have prøvet før de vil gøre noget?

Mvh den frustrerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Mom2

Anonym skriver:

Mvh den frustrerede

I skal have prøvet mindst et år inden lægen vil sende jer videre, der går nemlig i gennemsnit 5 - 8 måneder fra man stopper på p-piller eller anden prævention til at der sker noget..

Anmeld

9. maj 2012

BigHope13

tja grundet at jeg havde mistanke om PCO tog jeg til læge efter 8 mdr, og blev heldigvis sendt videre til gynækolog med det samme. men mener mange skal vente 1 år før lægen gør mere ved det.

Anmeld

9. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Mvh den frustrerede

Hej
Jeg smed mine piller i april 2010 og kontaktede lægen august 2011 og der blev jeg sendt videre til undersøgelse med det samme. Men jeg smurte tykt på. For havde fået af vide af en af de andre læger at vi skulle ha prøvet i mindst 2 år. Men prøvede og blev sendt videre, heldigvis

Anmeld

9. maj 2012

sweet

Anonym skriver:

Mvh den frustrerede

jeg fik afvide 1 år til 1 1/2 år..

hvor lang tid har i prøvet?

Anmeld

9. maj 2012

Jannicks.mor

V havde prøvet selv i 6 mdr. inden vi tog til læge derefter blev vi henvist direkte til en fertillitetsklinik hvor vi skulle udredes for barnløshed. Derefter kom vi egentlig i en mild hormombehandling.

krydser fingre for jer

Anmeld

9. maj 2012

DKTiha

Vi har prøvet 2 år og min læge vil stadig ikke sende os videre til gyn. På trods af at vi gør alt... Men han mener vi er for unge til vi fejler noget - har dog været gravid 7 gange men aborteret hvergang

Anmeld

10. maj 2012

Camillos

DKTiha skriver:

Vi har prøvet 2 år og min læge vil stadig ikke sende os videre til gyn. På trods af at vi gør alt... Men han mener vi er for unge til vi fejler noget - har dog været gravid 7 gange men aborteret hvergang

undskyld men 7 GANGE? Han må da have hul i hovedet!!!???!!! Skift læge øjeblikkeligt nu ved jeg ikke hvor gammel du er. Men jeg har været gravid 4 gange og Aborteret hver gang. Blir nu fulgt af gyn får nogle piller til at holde på fosteret!!! og nu er jeg 17+0! Kan i så komme i gang med at skifte læge?! 

Det er ikke værdigt for nogle at skulle miste 7 gange!

i får lige et medfølende kram herfra!

Anmeld

10. maj 2012

pastry26

Christina9870 skriver:

I skal have prøvet mindst et år inden lægen vil sende jer videre, der går nemlig i gennemsnit 5 - 8 måneder fra man stopper på p-piller eller anden prævention til at der sker noget..

Knap et år. Jeg er 31, og har ingen børn, så tror også det var derfor min læge ikke var så fedtet med henvisningen.. 

Anmeld

10. maj 2012

(august)

Hej 

Du skal bare få en henvisning til udredning. 

Vi var henholdsvis 25 og 26 år havde prøvet knap et år hvor vi gik til lægen og kom igang med  udredning. Det tog så knap 8 mdr og derefter blev vi tilknyttet Riget's fertilitetsklinik hvor vi heldigvis kom i gang med det samme. Efter 14 mdr i FB blev jeg endelig gravid med vore datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.