Ai ok, det var en super dårlig joke, men den er somænd sand nok...
Jeg har faktisk aldrig tænkt over de der knibe øvelser, da der ikke er nogen der har fortalt mig om dem, det var faktisk først da jeg var gravid for snart 2 år siden at jeg blev opmærksom på det og det var endda her på baby jeg lærte at det var noget man skulle gøre...
Nå men jeg fødte og alt er gået godt. SÅ her for et par mdr. siden var jeg i byen og der skulle danses og festes igennem. JEg opdagede at jeg når jeg dansede lækkede en anelse ikke meget men nok til at jeg lige kunne fornemme det

øv, nå men så må jeg vel hellere prøve de der knibeøvelser der...
Men hvordan gør man lige når man ikke må bruge mave, balder eller lår????????????
Åhhh nej, jeg er sQ nok gået i stykker, jeg ringede og snakkede med lægen som spurgte om jeg var kommet godt i gang efter fødsel ..... 

øhhh næææ det tror jeg ikke...
Nå svarede hun, så må vi lige have dig undersøgt...
Jeg var udemærket godt klar over at jeg ville dumpe den test hun skulle lave. Jeg kunne slet ikke knibe overhovedet 

Lægen sagde så at hun ville lave en henvisning til en fys som kan hjælpe mig godt igang... fint svarede jeg og gik hjem igen...
Sagen er nu den at jeg ikke har råd til at gå til fys.
Jeg har spurgt en god bekendt om hjælp da han er personlig træner, han forklarede hvordan jeg skulle bruge en af de der store bolde og evt også en hulahopring - har snakket med min læge om min ven har ret i de råd han har givet mig og han er slet ikke så dum mener min læge, men hun mene nu alligevel at jeg skal tage til fys....
Har ikke fortalt lægen at jeg ikke har råd...
Er der andre end mig der har mistet forbindelsen fuldstændigt til jeres bækken???
Hvad gør i eller hvad har i gjort hvis i har fået løst problemet - for jeg kan forstå at det åbenbart er et problem at jeg ikke kan knibe...
Hmmmm jeg kan godt knibe, for det er jo ikke sådan at jeg går og tisser i bukserne eller noget, og kan sagtens knække strålen, men det er ikke altid jeg kan holde på en prut

uden at jeg bruger balderne.
Beklager det lange indlæg, men håber virkelig at nogen har nogle ideer til hvordan jeg kan træne hjemme som jo er billigst...
på forhånd mange tak for svar