Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EKBJ skriver: Hvor søren kan man leje sådan én? Og hvad koster det? Har en dreng der sover rigtig meget (har fået at vide jeg bare skal lade ham sove og ikke vække ham for at give ham noget at spise) og mine bryster er ved at ekspoldere.. '
Hvor søren kan man leje sådan én? Og hvad koster det?
Har en dreng der sover rigtig meget (har fået at vide jeg bare skal lade ham sove og ikke vække ham for at give ham noget at spise) og mine bryster er ved at ekspoldere.. '
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har du prøvet at lægge ham til mens han sover? Jeg har altid kunnet amme min søn mens han sov - og gør det stadig nu hvor han er 7 mdr., hvis han ikke lige når at vågne til aften-amning inden min sengetid.
Jeg har en Avent brystpumpe (den manuelle) til salg hvis det er. Den er kun brugt 3 gange (gav vist 500-600 for den). Jeg troede behovet var større... Jeg kan sende den til dig hvis det er. Send mig en privatbesked hvis du er interesseret Så har du da sparet nogle penge om ikke andet Mvh Julie
Jeg lejede en på et apotek, ring til dit apotek og spørg om de har en, mit lokale apotek havde ikke en, men henviste mig til et der havde
JEg har en du gerne må købe....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128