Leje af brystpumpe..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.173 visninger
17 svar
1 synes godt om
9. maj 2012

EKBJ

Hvor søren kan man leje sådan én? Og hvad koster det? 

Har en dreng der sover rigtig meget (har fået at vide jeg bare skal lade ham sove og ikke vække ham for at give ham noget at spise) og mine bryster er ved at ekspoldere.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Annana89

Mener du kan leje i babysam?! du kan tjekke på deres hjemmeside mener jeg.

Anmeld

9. maj 2012

EKBJ

Annana89 skriver:

Mener du kan leje i babysam?! du kan tjekke på deres hjemmeside mener jeg.

Den nærmeste babysam er i Kolding

Anmeld

9. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du er medlem af Falck, mener jeg du ka leje en der. Ellers vist også apoteket. 

Men hvis du ellers vil ha en rigtig god en, ka jeg kun varmt anbefale den manuelt fra Avent! Den er ik så dyr, der følger beholder med, som både ka gå i fryseren og mikro ovnen! Vh stine

Anmeld

9. maj 2012

Mussen2

StineW79 skriver:

Hvis du er medlem af Falck, mener jeg du ka leje en der. Ellers vist også apoteket. 

Men hvis du ellers vil ha en rigtig god en, ka jeg kun varmt anbefale den manuelt fra Avent! Den er ik så dyr, der følger beholder med, som både ka gå i fryseren og mikro ovnen! Vh stine

Den har jeg også og den er super

Anmeld

9. maj 2012

EKBJ

StineW79 skriver:

hvad er _"ikke så dyr"? 

Anmeld

9. maj 2012

LouiseRH

Man kan leje en elektronisk i ønskebørn
De havde dem på sønderborg sygehus på neonatal - super gode!!

Anmeld

9. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
EKBJ skriver:

hvad er _"ikke så dyr"? 

Årh det er 3 1/2 år siden jeg købte min og mener det var omkring 600 kr jeg gav. Med det gode ved den er, at den er nem at bruge, nem at rengøre og samle. Der er beholder med, som ka samles til sutteflaske. 

Min veninde har haft lånt min, men den er slet ik slidt og jeg regner da med at sku bruge den igen, hvis jeg ska pumpe en flaske ud, som far ka gi! Vh stine

Anmeld

11. maj 2012

Jelles

Samme problem her... Har købt både en manuel ( 100 kr) og en elektrisk ( 400 kr) på den blå avis :-) bedre end leje med de priser, hvis du forventer det skal stå på i over en uge :-)

Anmeld

11. maj 2012

S.Maria

Jeg gik i ønskebørn for at høre hvad det ville koste og låne en og synes det var alt alt for dyrt så købte en medela manuel brystpumpe og den har fungeret fint. Den koster vist 400kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.