mig den uanvarlige vil gerne dele !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

wamse

Jeg tror at det er den rette løsning for jer alle lige pt, men jeg ved godt, at det gør ondt

Jeg får selv støtte af kommunen(jeg vælger at se det som støtte), og det står jeg helt og holdent ved. Det gør mig ikke til en dårligere mor, men jeg ønskede at kunne give mine børn det absolut bedste

Jeg ved godt, at jeg selv har bedt om min støtte, men i dit/jeres tilfælde er kommunen også inde i billedet, for at sikre den bedst mulige trivsel

Jeg har selv valgt at få foretaget 2 aborter for mange år siden, da jeg ikke mente, at jeg kunne tilbyde et barn det optimale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

aarhusmor

Det trænger du vist til. Synes det er dejligt at høre at I har kæmpet for at blive gode forældre til jeres datter. Det er en svær situation du er i og jeg forstår inderligt godt dine tanker og følelser. Men ja med risiko for at det ikke går, er det nok bedst med en abort. Men ja mener både at det er forkert og rigtigt af læge og kommune. Altså ingen skal bestemme over dig og din krop. Men samtidig er det måske det bedste.

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Det trænger du vist til. Synes det er dejligt at høre at I har kæmpet for at blive gode forældre til jeres datter. Det er en svær situation du er i og jeg forstår inderligt godt dine tanker og følelser. Men ja med risiko for at det ikke går, er det nok bedst med en abort. Men ja mener både at det er forkert og rigtigt af læge og kommune. Altså ingen skal bestemme over dig og din krop. Men samtidig er det måske det bedste.

Når jeg kigger på hende - risikere hun miste os ved at vi vælger et barn mere til. NEVER!

så det vil IKKE ske

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg tror at det er den rette løsning for jer alle lige pt, men jeg ved godt, at det gør ondt

Jeg får selv støtte af kommunen(jeg vælger at se det som støtte), og det står jeg helt og holdent ved. Det gør mig ikke til en dårligere mor, men jeg ønskede at kunne give mine børn det absolut bedste

Jeg ved godt, at jeg selv har bedt om min støtte, men i dit/jeres tilfælde er kommunen også inde i billedet, for at sikre den bedst mulige trivsel

Jeg har selv valgt at få foretaget 2 aborter for mange år siden, da jeg ikke mente, at jeg kunne tilbyde et barn det optimale.

det er en dejlig ting, at du vælger se det som en støtte, for det er også lige hvad det også er

..

uden kommunen i det her - ville jeg istedet risikere skade mine børn. fordi jeg ikke på dette tidspunkt, er rustet til flere børn.

jeg kan jeg vil jeg skal

Anmeld

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Synes det er fedt, at du fortæller hvordan verdenen hænger sammen hos jer. Og husk på, at vi er mange herinde der støtter op om din beslutning. Jeg er sikker på, at en abort tager super hårdt på en - og derfor skal du også huske at få snakket om det.

Kæmpe kram herfra. Fedt, at I klarer det så super med jeres datter.

Du er velkommen til, at skrive en PB hvis du har brug for, at snakke. Vil gerne lytte til dig

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Synes det er fedt, at du fortæller hvordan verdenen hænger sammen hos jer. Og husk på, at vi er mange herinde der støtter op om din beslutning. Jeg er sikker på, at en abort tager super hårdt på en - og derfor skal du også huske at få snakket om det.

Kæmpe kram herfra. Fedt, at I klarer det så super med jeres datter.

Du er velkommen til, at skrive en PB hvis du har brug for, at snakke. Vil gerne lytte til dig

Hej

ej det er jeg virkelig glad for i vil. Og det er helt sikkert noget der jeg gerne vil benytte mig af.

Anmeld

9. maj 2012

Ciss

Tak for at du ville dele din historie!

Hvor er det godt, at I fik hjælp, da jeres datter behøvede det. Og dejligt, at I ikke behøver den hjælp længere!

Det er trist, at det er for tidligt med nr to for jer - men det betyder ikke, at det kommer til at være sådan for altid.

Ønsker jer en dejlig fremtid!

Anmeld

9. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Ja. Jeg må være ærlig! jeg har fulgt lidt med i denne tråd: I er dybt uansvarlige!! og ligeså har jeg valgt at gøre mig anonym, har årsagen simpelthen været at, jeg i denne situation prøver passe lidt på mig selv- fordi det er et meget ømt emne jeg har oppe at vende med jer herinde, jeg vil efterfølgende være rigtig bange for om folk, til sidst stempler min bruger, og evt. så mig som et lavt menneske. Jeg vil selvfølgelig gerne fortælle jer lidt om situationen omkring den overvågning der har været over min lille familie i hjemmet.

det startede med at, man fandt ud af at mine søskende led af ADHD - som efterfølgende fandt arvligt, igennem vores biologiske slægt, og ikke mindst en masse andre sygdomme. Jeg har haft  indlæringsproblemer i skolen, og med så mange andre ting, og haft symptomer der lød på ADHD - og den behandling startede så op midt i min graviditet, og jeg fik testet min iQ, som viste at være meget lav, men jeg fejlede heldigvis ingenting! men pga lav iQ og fordi jeg er meget ung, og igen fordi min barndom har været meget hård, valge de simpelthen, kigge alle mine sager igennem og fandt så frem til at vi med støtte og vejledning kunne skabe det her sammen. Vi endte med at få meget hjælp på til en start, og lige pludselig gik det meget turbulent ned for os, hvor vores lille pige faldt ind i sig selv - og opgav verden. Mig og min kærete, havde simpelthen ik fastholdt øjnkontakten, og det sátte alle bekymringerne igang hos kommunen! vi fik en uge. hvor vi havde til at vise vi ku få hende kaldt frem igen, og vi puklede virkelig så sveden faldt! det lykkeds os, og vi kunne give os selv et klap på skulderen.. Ja, så gik udviklingen som den ellers skulle, glad, kvik, sund, rask pige. Og kommunen skar ned på hjælpen, og den blev mindre og mindre. Til sidst, havde min sagsbehandler ikke mere at komme efter, følte hun og besluttede at afslutte besøgene ude os os, og heller ikke bruge flere penge på os. DER, tænke jeg i mine tanker! jamen betyder det så, at vi kan gøre hvad vi vil? lave et barn mere? (jeg havde en periode hvor jeg var voldsom skruk! amen det var helt vildt) og jeg havde baby på hovedet HELE tiden! og jeg tænke sku ik helt over konsekvenser i det.. at fordi, kommunen havde set os egnet for 1 barn, betød så ikke at de var okey med nummer 2! det kom bag på mig, eftersom vi var blevet afklaret, og vi begge gerne ville have vore børn skulle være tætte, men kommunen vendte 80grader, da jeg oplyste min graviditet - og derfra har opfordret mig til en abort - fordi det ville være at tabe alt det vi havde kæmpet for på gulvet. og vi KUNNE risikere miste vores datter! vi skulle tænke os meget grundigt om, for ville forholdet holde til støtten igen? ville vores datter tage skade? ville det være en al for stor opgave? 2 børn er langt fra det samme som med 1 barn! ja, til vores stor skuffelse og sorg - oprettede jeg et indlæg, for at få lidt hjælp - da jeg på mange områder,  kan se hvor risikapelt det hele er, men samtidig havde jeg heller ik regnet med at det ville ramme os, fordi vi blev erklæret egnet. jeg er selvfølgelig, ked af alle mine oprettende inlæg, at det har været misfortået og ja.. men jeg har ikke vidst hvad det mest rigtige ville være.. jo altså, en abort - hvis ik vi vil miste vores datter, men situationen ER at vi får hjælp på igen - men det gjorde ekstra AV at min læge havde været bekymret - over en bekymring kommunen engang havde HAFT, da vores datter var 2 måneder gammel. andre spørgmål? stil dem gerne. i må undkylde at jeg kan virke sur, ligeså snart nogle af jer, har jeres meninger, og kommunen er der for en grund. Men det rammer mig hårdt ! og ja, man skal ku tåle andres meninger.. men Ja, det gør ondt, fordi der er sket det, at jeg er bange for at miste, men også bange for at fjerne.. som i spørg om. hvorfor ik vente? ja jeg ved det virkelig ikke..

Nej du er bestemt ikke uansvarlig! .. Du havde helt og holdent måske bare brug for noget støtte i den svære situation du står i  

Flot! og kan godt forstå du blevet ked af den forudgående tråd!! 

Jeg støtter op om din beslutning, for den er hård, og ville nok ikke selv kunne træffe den (med min fortid). 

Er glad for du tænker på din datter, barn nr 2 skal nok komme når alt andet er på plads i jeres liv..  

Du fortjener et 

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Nej du er bestemt ikke uansvarlig! .. Du havde helt og holdent måske bare brug for noget støtte i den svære situation du står i  

Flot! og kan godt forstå du blevet ked af den forudgående tråd!! 

Jeg støtter op om din beslutning, for den er hård, og ville nok ikke selv kunne træffe den (med min fortid). 

Er glad for du tænker på din datter, barn nr 2 skal nok komme når alt andet er på plads i jeres liv..  

Du fortjener et 

tusind tak.. det var rart med lidt opmuntring

Anmeld

9. maj 2012

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Tak for at du ville dele din historie!

Hvor er det godt, at I fik hjælp, da jeres datter behøvede det. Og dejligt, at I ikke behøver den hjælp længere!

Det er trist, at det er for tidligt med nr to for jer - men det betyder ikke, at det kommer til at være sådan for altid.

Ønsker jer en dejlig fremtid!

netop. og tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.