Prinsessekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Dot D

TykkeTrunteMor skriver:

Der var heller ikke plads til mere i min Kenwood Havde respekt for den kunne klare det

Åh nej.... Det aner jeg slet ikke om jeg ville bryde mig om at lave til... Selvom man jo fejre det liv den afdøde havde haft, ville det være en prøvelse i sig selv... Men det bliver vel blomster pynt? Eller har de efterladte et tema som de ønskede på kagen?

Den skal laves helt i den afdødes smag. Med jordbærmousse, fordi hun elskede jordbær, og med roser og marguritter  og i gammel rosa agtige farver....

Én fra min klasse spurgte i dag, om det så skulle ligne en kiste med et skelet, så langt tror jeg nu alligevel ikke, der er nogen, der vil gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

TTM

Dot D skriver:

Deha

Den skal laves helt i den afdødes smag. Med jordbærmousse, fordi hun elskede jordbær, og med roser og marguritter  og i gammel rosa agtige farver....

Én fra min klasse spurgte i dag, om det så skulle ligne en kiste med et skelet, så langt tror jeg nu alligevel ikke, der er nogen, der vil gå

Den bliver sikkert smuk!

og undskyld, men hvor taktløs må man være... en kiste med skelet ville hære hjemme til halloween...

Anmeld

10. maj 2012

Alexander&Lærke

TykkeTrunteMor skriver:

Tak tak - måske 7 og 8 men er ikke sikker

Jamen hvad gjorde du da? Var det for meget fyld eller pga. fondanten??

Tja ja er ikke helt klar over havd der gik galt, men det var en kage lavede af hjemmelavde drømmekagebunde som blev alt for tørre, så vard er hindbærmouse i, det var ok, og toblerone creme det gik helt i vasken blev så tyndt så tyndt, tror chokoladen var for varm da den blev blandet med flødeskum den den blev helt til suppe. Kan ikke lige huske havd jeg gjore for at få det tykt, måske noget mere fløde??? Og fondanten skulle jeg også lave selv og jeg rørte og rørte og det blev aldrig til den modelervok agtig konsistent som jeg havde forventet. Skulle nok bare have købt noget i stedet.  Men har da planer om at forsøge igen når han igen har fødselsdag.... 

Anmeld

10. maj 2012

TTM

Mette&Alexander skriver:

Tja ja er ikke helt klar over havd der gik galt, men det var en kage lavede af hjemmelavde drømmekagebunde som blev alt for tørre, så vard er hindbærmouse i, det var ok, og toblerone creme det gik helt i vasken blev så tyndt så tyndt, tror chokoladen var for varm da den blev blandet med flødeskum den den blev helt til suppe. Kan ikke lige huske havd jeg gjore for at få det tykt, måske noget mere fløde??? Og fondanten skulle jeg også lave selv og jeg rørte og rørte og det blev aldrig til den modelervok agtig konsistent som jeg havde forventet. Skulle nok bare have købt noget i stedet.  Men har da planer om at forsøge igen når han igen har fødselsdag.... 

Har sendt dig en pb

Anmeld

6. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Gammel tråd, jeg ved det godt..

Men hvordan har du lavet kagen, så barbien ka stå i den?? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.