Prinsessekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Pige2009

De er vildt flotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

TTM

Dot D skriver:

Det kan kun have gjort kagen extra go´ 

Glemte helt at sige: Wow, et pillearbejde med alle de chokoladeknapper..... Super idé

ja det tog sin tid - men var helle arbejdet værd Det gav en super effekt, dog mistede smartiesne deres farve efter en tur i køleskabet... Men at de blev matte gjorde ikke så meget

Brugte ikke nogen af de grønne - dem fin min datter og mand til stor glæde

Da jeg flækkede kagen, skulle man tro den ikke var færdig - der var en masse chokoladeklumper (jeg hakker lidt groft) men glæder mig allerede til jeg skal lave romkugler af resterne Der blev til 2 bundet 24X37 og 6 runde bunde med 28 cm i diameter... Så har samlet 3 bunde i smulder i fryseren

Anmeld

9. maj 2012

TTM

Baagøe skriver:

De er vildt flotte

Mange tak

Anmeld

9. maj 2012

Dot D

TykkeTrunteMor skriver:

ja det tog sin tid - men var helle arbejdet værd Det gav en super effekt, dog mistede smartiesne deres farve efter en tur i køleskabet... Men at de blev matte gjorde ikke så meget

Brugte ikke nogen af de grønne - dem fin min datter og mand til stor glæde

Da jeg flækkede kagen, skulle man tro den ikke var færdig - der var en masse chokoladeklumper (jeg hakker lidt groft) men glæder mig allerede til jeg skal lave romkugler af resterne Der blev til 2 bundet 24X37 og 6 runde bunde med 28 cm i diameter... Så har samlet 3 bunde i smulder i fryseren

Jamen du har også lavet en STOR portion, så godt med noget til fryseren

Jeg har en lidt større rest i køleskabet, for hvis jeg kan nå det, så skal klassen have pop-cakes på fredag..

Jeg har også en stor til køl, da jeg skal lave en kage til begravelse i morgen, det er første af den slags

Anmeld

9. maj 2012

TTM

Dot D skriver:

Jamen du har også lavet en STOR portion, så godt med noget til fryseren

Jeg har en lidt større rest i køleskabet, for hvis jeg kan nå det, så skal klassen have pop-cakes på fredag..

Jeg har også en stor til køl, da jeg skal lave en kage til begravelse i morgen, det er første af den slags

Der var heller ikke plads til mere i min Kenwood Havde respekt for den kunne klare det

Åh nej.... Det aner jeg slet ikke om jeg ville bryde mig om at lave til... Selvom man jo fejre det liv den afdøde havde haft, ville det være en prøvelse i sig selv... Men det bliver vel blomster pynt? Eller har de efterladte et tema som de ønskede på kagen?

Anmeld

9. maj 2012

Alexander&Lærke

hold da op en flot kage eller nogle flotte kager.... hvis det er de første kage du laver så bliver du da proff med den teknik og snille du allerede har.

Måske du kan lære mig det, jeg har forsøgt mig til min søns fødselsdag  sidste gang og det blev den vamleste kage jeg længe har smagt, måtte kassere halv delen. Men tror min søn blev glad for den og det er nu det vigtigste 

Anmeld

9. maj 2012

Pige2009

TykkeTrunteMor skriver:

Mange tak

Velbekomme

Anmeld

9. maj 2012

TTM

Mette&Alexander skriver:

hold da op en flot kage eller nogle flotte kager.... hvis det er de første kage du laver så bliver du da proff med den teknik og snille du allerede har.

Måske du kan lære mig det, jeg har forsøgt mig til min søns fødselsdag  sidste gang og det blev den vamleste kage jeg længe har smagt, måtte kassere halv delen. Men tror min søn blev glad for den og det er nu det vigtigste 

Ej men det er første prinsessekage
Det er kage 6 og 7 tror jeg

Men mange tak

Anmeld

9. maj 2012

Alexander&Lærke

TykkeTrunteMor skriver:

Ej men det er første prinsessekage
Det er kage 6 og 7 tror jeg

Men mange tak

ahh 6 og 7 nu alligevel godt gået må jeg sige....

Anmeld

9. maj 2012

TTM

Mette&Alexander skriver:

ahh 6 og 7 nu alligevel godt gået må jeg sige....

Tak tak - måske 7 og 8 men er ikke sikker

Jamen hvad gjorde du da? Var det for meget fyld eller pga. fondanten??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.