Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De er vildt flotte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Det kan kun have gjort kagen extra go´ Glemte helt at sige: Wow, et pillearbejde med alle de chokoladeknapper..... Super idé
Det kan kun have gjort kagen extra go´
Glemte helt at sige: Wow, et pillearbejde med alle de chokoladeknapper..... Super idé
ja det tog sin tid - men var helle arbejdet værd Det gav en super effekt, dog mistede smartiesne deres farve efter en tur i køleskabet... Men at de blev matte gjorde ikke så meget
Brugte ikke nogen af de grønne - dem fin min datter og mand til stor glæde
Da jeg flækkede kagen, skulle man tro den ikke var færdig - der var en masse chokoladeklumper (jeg hakker lidt groft) men glæder mig allerede til jeg skal lave romkugler af resterne Der blev til 2 bundet 24X37 og 6 runde bunde med 28 cm i diameter... Så har samlet 3 bunde i smulder i fryseren
Baagøe skriver: De er vildt flotte
Mange tak
TykkeTrunteMor skriver: ja det tog sin tid - men var helle arbejdet værd Det gav en super effekt, dog mistede smartiesne deres farve efter en tur i køleskabet... Men at de blev matte gjorde ikke så meget Brugte ikke nogen af de grønne - dem fin min datter og mand til stor glæde Da jeg flækkede kagen, skulle man tro den ikke var færdig - der var en masse chokoladeklumper (jeg hakker lidt groft) men glæder mig allerede til jeg skal lave romkugler af resterne Der blev til 2 bundet 24X37 og 6 runde bunde med 28 cm i diameter... Så har samlet 3 bunde i smulder i fryseren
Jamen du har også lavet en STOR portion, så godt med noget til fryseren
Jeg har en lidt større rest i køleskabet, for hvis jeg kan nå det, så skal klassen have pop-cakes på fredag..
Jeg har også en stor til køl, da jeg skal lave en kage til begravelse i morgen, det er første af den slags
Dot D skriver: Jamen du har også lavet en STOR portion, så godt med noget til fryseren Jeg har en lidt større rest i køleskabet, for hvis jeg kan nå det, så skal klassen have pop-cakes på fredag.. Jeg har også en stor til køl, da jeg skal lave en kage til begravelse i morgen, det er første af den slags
Der var heller ikke plads til mere i min Kenwood Havde respekt for den kunne klare det
Åh nej.... Det aner jeg slet ikke om jeg ville bryde mig om at lave til... Selvom man jo fejre det liv den afdøde havde haft, ville det være en prøvelse i sig selv... Men det bliver vel blomster pynt? Eller har de efterladte et tema som de ønskede på kagen?
hold da op en flot kage eller nogle flotte kager.... hvis det er de første kage du laver så bliver du da proff med den teknik og snille du allerede har.
Måske du kan lære mig det, jeg har forsøgt mig til min søns fødselsdag sidste gang og det blev den vamleste kage jeg længe har smagt, måtte kassere halv delen. Men tror min søn blev glad for den og det er nu det vigtigste
TykkeTrunteMor skriver: Mange tak
Velbekomme
Mette&Alexander skriver: hold da op en flot kage eller nogle flotte kager.... hvis det er de første kage du laver så bliver du da proff med den teknik og snille du allerede har. Måske du kan lære mig det, jeg har forsøgt mig til min søns fødselsdag sidste gang og det blev den vamleste kage jeg længe har smagt, måtte kassere halv delen. Men tror min søn blev glad for den og det er nu det vigtigste
Ej men det er første prinsessekage Det er kage 6 og 7 tror jeg
Men mange tak
TykkeTrunteMor skriver: Ej men det er første prinsessekage Det er kage 6 og 7 tror jeg Men mange tak
ahh 6 og 7 nu alligevel godt gået må jeg sige....
Mette&Alexander skriver: ahh 6 og 7 nu alligevel godt gået må jeg sige....
Tak tak - måske 7 og 8 men er ikke sikker
Jamen hvad gjorde du da? Var det for meget fyld eller pga. fondanten??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128