Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emsaroto skriver: .. eller KAN hjælpe med
.. eller KAN hjælpe med
Hun vil rigtig gerne hjælpe til men hun er kun 4 så det er begrænset hvad hun kan få lov til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emsaroto skriver: hahahah ej hvor sjovt det har jeg også altid gjort sammen med min søster! Så var hun tv manden og jeg var køkken chef Vi havde endda en tema sang ... for det' Emilie i hendes køkken, for hun er bare perfekt! YEAH!
hahahah ej hvor sjovt
det har jeg også altid gjort sammen med min søster! Så var hun tv manden og jeg var køkken chef Vi havde endda en tema sang ...
for det' Emilie i hendes køkken, for hun er bare perfekt! YEAH!
Zafir skriver: Det er så mega hyggeligt. I luuuuve it. Jeg elsker bare at lave mad med min pige Og hun er ved at være rigtig dygtig!!
Det er så mega hyggeligt. I luuuuve it. Jeg elsker bare at lave mad med min pige Og hun er ved at være rigtig dygtig!!
det er mega hyggeligt!
og vildt dejligt at hun er vild med det, så gør det jo det hele sjovere!
emsaroto skriver: det er mega hyggeligt! og vildt dejligt at hun er vild med det, så gør det jo det hele sjovere!
Zafir skriver: Jeg sidder bare og stener over at der skulle laves masterchef junior i Danmark. hun ville elske at være med, - hvis der skulle være audition eller hvad for at udtage dem...
Jeg sidder bare og stener over at der skulle laves masterchef junior i Danmark. hun ville elske at være med, - hvis der skulle være audition eller hvad for at udtage dem...
Man må jo håbe at der kommer en ny sæson!!
emsaroto skriver: Man må jo håbe at der kommer en ny sæson!!
Zafir skriver: ER det på dansk???
ER det på dansk???
ja det er det jeg følger med i hehe
Dansk master chef junior. Men kan da sige til, hvis det skulle komme frem at de søger til ny sæson, når denne er slut?
emsaroto skriver: ja det er det jeg følger med i hehe Dansk master chef junior. Men kan da sige til, hvis det skulle komme frem at de søger til ny sæson, når denne er slut?
Zafir skriver: Jaaaaaaaaaaa.... Det ville da bare være helt vildt monster fedt!!!!
Jaaaaaaaaaaa.... Det ville da bare være helt vildt monster fedt!!!!
okay, jeg holder øje
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128