Masterchef Junior!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

emsaroto

StineW79 skriver:

Har også kun set det fra Australien og det er helt vildt så vanvittig dygtige de var og der var de helt ned til 8 år! Her er thea rimeligt tit med i køkkenet, så håber da hun lære lidt om madlavning osv. Ved jeg bare ville blive glad den dag hun ka koge pasta! Det er så vildt alt det de ka! Vh stine

heheh åh det med at koge pasta

Min lillesøster på 18 år kan ikke koge pasta  ...
Men regner med at din datter kommer til at klare det bedre hahah 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

emsaroto

Zafir skriver:

Hvad for en kanal?

hehe på 3viasat ... eller hvad det hedder ahhaha

Anmeld

9. maj 2012

Annana89

StineW79 skriver:

Har også kun set det fra Australien og det er helt vildt så vanvittig dygtige de var og der var de helt ned til 8 år! Her er thea rimeligt tit med i køkkenet, så håber da hun lære lidt om madlavning osv. Ved jeg bare ville blive glad den dag hun ka koge pasta! Det er så vildt alt det de ka! Vh stine

Ja de var så seje de små der. Og de var jo faktisk bedre end de voksne i den danske udgave!! Efter min mening i hvert fald!

Ahh ja jeg tror også bare min unge skal med i køkkenet så meget han overhovedt gidder! Om de "Kun" lærer de helt basale retter og køkkenegenskaber så gør man dem jo en kæmpe tjeneste ved at de selv kan den dag de er ude af vores kødgryder og skal klare sig på egen hånd

Anmeld

9. maj 2012

Zafir

emsaroto skriver:

hehe på 3viasat ... eller hvad det hedder ahhaha

Piv... Den har jeg ikke

Anmeld

9. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
emsaroto skriver:

heheh åh det med at koge pasta

Min lillesøster på 18 år kan ikke koge pasta  ...
Men regner med at din datter kommer til at klare det bedre hahah 

Kender nemlig også et par stykker der stadig ik ka koge pasta. Som helt seriøst, det brander fast i gryden og jeg ved ik hvad! Til gengæld er de mega gode til at bestille pizza 

Gad vide om man endelig stadig har hjemmekunskab i folkeskolen?? Vh stine

Anmeld

9. maj 2012

emsaroto

Zafir skriver:

Piv... Den har jeg ikke

Øv

det er ellers MEGA GODT!!

Anmeld

9. maj 2012

emsaroto

StineW79 skriver:

Kender nemlig også et par stykker der stadig ik ka koge pasta. Som helt seriøst, det brander fast i gryden og jeg ved ik hvad! Til gengæld er de mega gode til at bestille pizza 

Gad vide om man endelig stadig har hjemmekunskab i folkeskolen?? Vh stine

Jeg HÅBER at man stadig har hjemmekunstskab ...

Jeg fik altid 13 dengang jeg havde det  hahah

Anmeld

9. maj 2012

mpr

emsaroto skriver:

Ja det er helt vildt så meget de har styr på!

kan næsten ikke lade værre med at blive inspireret til at Oskar skal tidligt med mig i køkkenet

Overvejer også om vi ikke skal have min bonusdatter med i køkkenet sådan lige så stille efter hånden når hun er på besøg ^^

Anmeld

9. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Ja de var så seje de små der. Og de var jo faktisk bedre end de voksne i den danske udgave!! Efter min mening i hvert fald!

Ahh ja jeg tror også bare min unge skal med i køkkenet så meget han overhovedt gidder! Om de "Kun" lærer de helt basale retter og køkkenegenskaber så gør man dem jo en kæmpe tjeneste ved at de selv kan den dag de er ude af vores kødgryder og skal klare sig på egen hånd

Ja de var godt nok imponerende! 

Har også tit tænkt at når jeg engang fik børn, så sku de ha en fast maddag. Det havde jeg og jeg elskede det, for så ku jeg lave lige det jeg ku li!  Vh stine

Anmeld

9. maj 2012

emsaroto

Chel1992 skriver:

Overvejer også om vi ikke skal have min bonusdatter med i køkkenet sådan lige så stille efter hånden når hun er på besøg ^^

Det synes jeg i skal hehe

Men det er jo ikke mig der bestemmer det hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.