Der er noget galt i Danmark.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Loa

Team Putte skriver:

Tror vi er ude i noget med hvis fyren nu smører sjoveren ind i leverpostej og lader hunden slikke det af selv, så har hunden vel egentlig ik lidt overlast eftersom den jo bare får leverpostej.. Hvorimod hvis han jo jager sjoveren op i en lille hund så den fysisk kommer til skade, så har den lidt overlast..

Synes det er så forfærdeligt det hele, og man kunne jo have ønsket alt det man siger om muskelhunde holdte ved i den her situation og sådan en mand fik bidt pikken af!

Syntes bare det er så klamt!!!! 

Kan slet ikke forstå, hvordan det ikke kan være ulovligt at gøre sådan ved EN ANDENS HUND, for pokker da.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

MKuhr

gad godt vide hvem der mente at det skulle være lovligt.. sindssygt!!!

synes der skulle komme en kampagne hvor alle danskere kunne skrive under online og så sendes til folketinget for at gøre det forbudt. det er uhørt og krænkende. og fatter det ikke når der er så mange mennesker der er imod og vil have det stoppet!!!

Anmeld

9. maj 2012

Team Putte

Loa skriver:

Syntes bare det er så klamt!!!! 

Kan slet ikke forstå, hvordan det ikke kan være ulovligt at gøre sådan ved EN ANDENS HUND, for pokker da.....

Det er MEGA klamt!!!

Forstår generelt ik sådanne afsporede mennesker der tænder på dyr, børn og hvad de ellers tænder på!!!

Det burde i den grad være ulovligt!!!

Anmeld

9. maj 2012

mpr

http://ekstrabladet.dk/112/article1756237.ece

Når dette her ikke er ulovligt. En ting er jeg syntes det er dybt klamt at dyresex ikke er ulovligt, men at manden overfalder en fremmeds hund og har "sex" med den, og det så stadig ikke er ulovligt. Ja jeg græmmes.....

FØJ FOR S*****!

Tænk at sådan noget er lovligt i danmark... !

Det er ikke lovligt at gå ud og voldtage et menneske men så snart det er et dyr der bliver voldtaget så kan det ikke få følger for personen der har gjort det?! Føj ! Tænk at man ikke engang kan have sin egen hund til at gå alene ude i haven uden man skal være bekymret for om der kommer en dyresex glad person og overfalder ens hund?!

Anmeld

9. maj 2012

mariamiss6

en hund der skriger af angst, og efterfølgende er i chok har sgu da lidt overlast så det batter.... Det er direkte dyremishandling skulle jeg da mene...

Ud over det, så er manden trådt ind på fremmed grund, for at have samvær med andre folks hund, på deres private grund.... Det er da også forbudt, eller hvad?

og så blufærdighedskrænkelse, suk altså hvor er det lavt....

Jeg selv havde forsøgt at melde ham for samtlige overtrædelser jeg kunne finde frem, der kunne passe.....

Anmeld

9. maj 2012

LilleLene

Loa skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article1756237.ece

Når dette her ikke er ulovligt. En ting er jeg syntes det er dybt klamt at dyresex ikke er ulovligt, men at manden overfalder en fremmeds hund og har "sex" med den, og det så stadig ikke er ulovligt. Ja jeg græmmes.....

JEg blev så dårlig da jeg læste det, at jeg var ude og sige hej til toilettet

Anmeld

9. maj 2012

MortilElias2010

gad godt vide hvem der mente at det skulle være lovligt.. sindssygt!!!

synes der skulle komme en kampagne hvor alle danskere kunne skrive under online og så sendes til folketinget for at gøre det forbudt. det er uhørt og krænkende. og fatter det ikke når der er så mange mennesker der er imod og vil have det stoppet!!!

Der er en indsamling igang men kræver jeres underskrifter! Den ligger klar til j'er i et indlæg på forsiden lige nu! Så gå id. Og skriv under og mød derefter op i september hvor demonstrationen bliver afholdt !  

Jeg vil sige at møder man ikke op eller skriver under, så bør man holde sin holdning for sig selv hvis det ikke engang kan udmunde sig i noget aktivitet i form af det ene eller det andet! men bare udtryk for harme. Det får os ingen vegne! 

Er en hjertesag for MIT vedkommende at dette bliver kriminaliseret og jeg ville ønske nogen havde fået fat i Havesaksen da dette skete igår! 

Og det bør heller ikke være i orden så længe det bare er ens egen hund! Det skal gælde alle dyr! Fanden tage det at det er til debat! De skal bar estraffes!!!! 

Anmeld

9. maj 2012

MKuhr

MortilElias2010 skriver:

Der er en indsamling igang men kræver jeres underskrifter! Den ligger klar til j'er i et indlæg på forsiden lige nu! Så gå id. Og skriv under og mød derefter op i september hvor demonstrationen bliver afholdt !  

Jeg vil sige at møder man ikke op eller skriver under, så bør man holde sin holdning for sig selv hvis det ikke engang kan udmunde sig i noget aktivitet i form af det ene eller det andet! men bare udtryk for harme. Det får os ingen vegne! 

Er en hjertesag for MIT vedkommende at dette bliver kriminaliseret og jeg ville ønske nogen havde fået fat i Havesaksen da dette skete igår! 

Og det bør heller ikke være i orden så længe det bare er ens egen hund! Det skal gælde alle dyr! Fanden tage det at det er til debat! De skal bar estraffes!!!! 

Kan kun sige jeg er enig og at det kræver handling! Jeg er på!!!

Anmeld

9. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ikke om jeg begriber at sådan noget kan være lovligt

I min verden skal sex altid være med begge parters samtykke, og et dyr kan aldrig give det.

Anmeld

9. maj 2012

MortilElias2010

Mrs. skriver:

Kan kun sige jeg er enig og at det kræver handling! Jeg er på!!!

Du har en ildsjæl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.