Der er noget galt i Danmark.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Loa

http://ekstrabladet.dk/112/article1756237.ece

Når dette her ikke er ulovligt. En ting er jeg syntes det er dybt klamt at dyresex ikke er ulovligt, men at manden overfalder en fremmeds hund og har "sex" med den, og det så stadig ikke er ulovligt. Ja jeg græmmes.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

MKuhr

Er helt enig. det er overgreb og det burde straffes.

Det er sygt at et land som Danmark tillader sådan noget.

Anmeld

9. maj 2012

FrkZier

Loa skriver:

Når dette her ikke er ulovligt. En ting er jeg syntes det er dybt klamt at dyresex ikke er ulovligt, men at manden overfalder en fremmeds hund og har "sex" med den, og det så stadig ikke er ulovligt. Ja jeg græmmes.....

jeg undre mig bare over hvordan de kan vide om dyret har lidt overlast? - det jo ikke fordi den bare lige kan fortælle det..

Anmeld

9. maj 2012

Loa

FrkZier skriver:

jeg undre mig bare over hvordan de kan vide om dyret har lidt overlast? - det jo ikke fordi den bare lige kan fortælle det..

Dyret skal sikkert komme decideret til skade, tror jeg. 

Det er sgu for langt ude..... 

Anmeld

9. maj 2012

Troldemommi

Det er så klamt og uhyrligt at sådan noget kan finde sted uden at det bliver straffet, FØJ FØJ FØJ

Monica

Anmeld

9. maj 2012

FrkZier

Loa skriver:

Dyret skal sikkert komme decideret til skade, tror jeg. 

Det er sgu for langt ude..... 

tror lige jeg kastede lidt op der..
- jeg begriber ikke at nogen kan tænde sexuelt på et dyr og jeg begriber ikke at det ikke er ulovligt i Danmark!!!!!!!!
rygere bliver næsten korsfæstet og folk der har sex med dyr: jaja lad dem dog..

Anmeld

9. maj 2012

AnonymMor

Loa skriver:

Omg hvor er det frygteligt  

At dyresex ikke er ulovligt i DK fatter jeg simpelthen ikke  jeg jo for sygt !!!!

Anmeld

9. maj 2012

Loa

FrkZier skriver:

tror lige jeg kastede lidt op der..
- jeg begriber ikke at nogen kan tænde sexuelt på et dyr og jeg begriber ikke at det ikke er ulovligt i Danmark!!!!!!!!
rygere bliver næsten korsfæstet og folk der har sex med dyr: jaja lad dem dog..

Enig. Det et SÅ langt ude..... Kan slet ikke forstå hvordan nogen kan være fortaler for det ikke skal være ulovligt.....

Anmeld

9. maj 2012

FrkZier

Loa skriver:

Enig. Det et SÅ langt ude..... Kan slet ikke forstå hvordan nogen kan være fortaler for det ikke skal være ulovligt.....

arggh men det gør mig fysisk dårlig altså!!

Anmeld

9. maj 2012

Team Putte

FrkZier skriver:

Tror vi er ude i noget med hvis fyren nu smører sjoveren ind i leverpostej og lader hunden slikke det af selv, så har hunden vel egentlig ik lidt overlast eftersom den jo bare får leverpostej.. Hvorimod hvis han jo jager sjoveren op i en lille hund så den fysisk kommer til skade, så har den lidt overlast..

Synes det er så forfærdeligt det hele, og man kunne jo have ønsket alt det man siger om muskelhunde holdte ved i den her situation og sådan en mand fik bidt pikken af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.