Øv med øv på !!! Med mere øv på ! Virus på balancenerven !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Det er sådan noget hvor dagplejerne i byen mødes alle sammen og hygger. De er også klædt ud - min mor skal fx. være en klovn. 

Har været med til det i rigtig mange år, også da jeg selv var lille! (Min mor har været dagplejer i maaaaaaange år )

Det lyder da vældig sjovt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

liwsmor

AalborgPigen skriver:

Jamen det er så ubehageligt.. Puha... Jeg har aldrig oplevet nogen lignede... Det er da ikke til at holde ud.. Har du fået pakken ?

ja det ser også virkelig ubehandligt ud når min svigermor har det væreste

jeg har ikke været ude for døren endnu, da jeg også lægger syg, så ved ikke om den lægger i postkassen

Anmeld

9. maj 2012

An&Jo

øv det lyder godt nok træls for dig..

bare sig til hvis du skal have bragt noget suppe til døren..

Jeg skal bare lige have fri fra skolen, og så skal jeg trodse hovedpinen og ud til bilka, ikea osv for at mødes med svigerne, og så skal vi i toys'R'us for at købe en fødselsdagsgave til bonussønnen som blev 4 igår, men vi skal fejre ham på lørdag..

Det bliver dog sikkert knapt så sjovt, for har det som om mit hoved er ved at eksplodere og ville allerhelst bare hjem og lægge på sofaen..

Anmeld

9. maj 2012

Muffin_girl

liwsmor skriver:

ja det ser også virkelig ubehandligt ud når min svigermor har det væreste

jeg har ikke været ude for døren endnu, da jeg også lægger syg, så ved ikke om den lægger i postkassen

Ja det er det sørme også  

Okay.. bare lige skrive når du har fået den.. Så jeg er sikker.. 

Anmeld

9. maj 2012

liwsmor

AalborgPigen skriver:

Ja det er det sørme også  

Okay.. bare lige skrive når du har fået den.. Så jeg er sikker.. 

jeg skal nok skrive  når jeg har fået den

Anmeld

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

liwsmor skriver:

det tror jeg det må værre

Det er det sikkert nok også  Men en øv dag for dem hernede... Det regner!

Anmeld

9. maj 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

øv det lyder godt nok træls for dig..

bare sig til hvis du skal have bragt noget suppe til døren..

Jeg skal bare lige have fri fra skolen, og så skal jeg trodse hovedpinen og ud til bilka, ikea osv for at mødes med svigerne, og så skal vi i toys'R'us for at købe en fødselsdagsgave til bonussønnen som blev 4 igår, men vi skal fejre ham på lørdag..

Det bliver dog sikkert knapt så sjovt, for har det som om mit hoved er ved at eksplodere og ville allerhelst bare hjem og lægge på sofaen..

Det er så herre øv ! Og kæresten kan ikke holde fri.. Så jeg får næsten intet at spise.. Pyller pyller .. Men jeg ska bare lige slappe af .. Så skal det nok blive bedre .. 

Årrrh tusind tak 

Men du har vist nok i dig selv.. Ellers MEGET sødt af dig..

Puha det lyder som en hård tur.. Kan du ikke nå hjem og slappe lidt af inden ? Jeg vil råde dig til at drikke masser af vand.. Og så bare slappe af .. Ved godt det er et typisk råd.. men jeg tror det skyldes den dumme spiral.. Eller en øm muskel.. 

Anmeld

9. maj 2012

Muffin_girl

liwsmor skriver:

jeg skal nok skrive  når jeg har fået den

God bedring 

Anmeld

9. maj 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Det er så herre øv ! Og kæresten kan ikke holde fri.. Så jeg får næsten intet at spise.. Pyller pyller .. Men jeg ska bare lige slappe af .. Så skal det nok blive bedre .. 

Årrrh tusind tak 

Men du har vist nok i dig selv.. Ellers MEGET sødt af dig..

Puha det lyder som en hård tur.. Kan du ikke nå hjem og slappe lidt af inden ? Jeg vil råde dig til at drikke masser af vand.. Og så bare slappe af .. Ved godt det er et typisk råd.. men jeg tror det skyldes den dumme spiral.. Eller en øm muskel.. 

desværre kan jeg ikke nå hjem at slappe af, kæresten kommer og henter mig når jeg har fri, og inden da har han været henne og hente bassen i dagplejen.. men ja det bliver nok en knap så sjov tur.. vand drikker jeg masser af i forvejen, og slappe af er der bare ikke rigtig tid til med en aktiv 2 årig i huset.

men uanset hovedpine så skulle jeg meget gerne være den der kom med noget mad til dig, vi kan jo ikke have du sulter nu når kæresten ikke er hjemme..

Anmeld

9. maj 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

desværre kan jeg ikke nå hjem at slappe af, kæresten kommer og henter mig når jeg har fri, og inden da har han været henne og hente bassen i dagplejen.. men ja det bliver nok en knap så sjov tur.. vand drikker jeg masser af i forvejen, og slappe af er der bare ikke rigtig tid til med en aktiv 2 årig i huset.

men uanset hovedpine så skulle jeg meget gerne være den der kom med noget mad til dig, vi kan jo ikke have du sulter nu når kæresten ikke er hjemme..

Stakkels dig 

Så må du slappe af i aften Der er ikke andet og gøre.. Så håber jeg du får det bedre hurtigt... Hovedpine er bare det værste.. 

Tusind tak Jeg er hundesulten.. Al maden igår kom direkte op igen  

men han kommer heldigvis snart hjem .. Således at jeg kan få noget mad Ej jeg har fået noget yougurt.. Det mætter bare ikke.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.