Øv med øv på !!! Med mere øv på ! Virus på balancenerven !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

Muffin_girl

Ja jeg er blevet syg igen ! Har nu fået en virus på balance nerven, og hold i nakken for FJERDE gang !!!!

ORK ORK ORK ORK ORK ORK ORK ORK ...

Jeg er så svimmel.. Det føles som om jeg har været i en karrusel 10 gange .. 

Og så skulle jeg endda til frisør imorgen og klippes og farves.. Havde jeg glædet mig SÅ meget til... Har ventet 3 uger på en tid.. Og har nu været nødt til at udsætte det til på tirsdag.. ØV sger jeg bare ! Men hvis jeg ikke passer på kan det tage optil 3 uger inden virusen går væk... 

Så hvad ska i lave idag ?

Jeg ligger på sofaen, og rent ud sagt røv keder mig.. Men kan ikke stå op .. Da det hele svimler for øjnene.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tager simpelthent med min mutti til Dagplejernes Dag senere - Ida skal være ved sin farmand.

Anmeld

9. maj 2012

Muffin_girl

rikkeregnbue skriver:

Jeg tager simpelthent med min mutti til Dagplejernes Dag senere - Ida skal være ved sin farmand.

Hvad er dagplejernes dag ?

Anmeld

9. maj 2012

liwsmor

rikkeregnbue skriver:

er der dagplejedage over hele danmark i dag ? for jeg skal også til dagpleje dag med min datter i dag

Anmeld

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AalborgPigen skriver:

Hvad er dagplejernes dag ?

Det er sådan noget hvor dagplejerne i byen mødes alle sammen og hygger. De er også klædt ud - min mor skal fx. være en klovn. 

Har været med til det i rigtig mange år, også da jeg selv var lille! (Min mor har været dagplejer i maaaaaaange år )

Anmeld

9. maj 2012

liwsmor

AalborgPigen skriver:

Ja jeg er blevet syg igen ! Har nu fået en virus på balance nerven, og hold i nakken for FJERDE gang !!!!

ORK ORK ORK ORK ORK ORK ORK ORK ...

Jeg er så svimmel.. Det føles som om jeg har været i en karrusel 10 gange .. 

Og så skulle jeg endda til frisør imorgen og klippes og farves.. Havde jeg glædet mig SÅ meget til... Har ventet 3 uger på en tid.. Og har nu været nødt til at udsætte det til på tirsdag.. ØV sger jeg bare ! Men hvis jeg ikke passer på kan det tage optil 3 uger inden virusen går væk... 

Så hvad ska i lave idag ?

Jeg ligger på sofaen, og rent ud sagt røv keder mig.. Men kan ikke stå op .. Da det hele svimler for øjnene.. 

åh jeg har en svigermor der har det sådan hver dag, så kender lidt til det, det virkelig træls for hende. håber virkelig det blive bedre for dig

Anmeld

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

liwsmor skriver:

er der dagplejedage over hele danmark i dag ? for jeg skal også til dagpleje dag med min datter i dag

Jeg ved det ikke... Men jeg tror det  Men du må ikke hænge mig op på det!

Anmeld

9. maj 2012

Muffin_girl

liwsmor skriver:

åh jeg har en svigermor der har det sådan hver dag, så kender lidt til det, det virkelig træls for hende. håber virkelig det blive bedre for dig

Jamen det er så ubehageligt.. Puha... Jeg har aldrig oplevet nogen lignede... Det er da ikke til at holde ud.. Har du fået pakken ?

Anmeld

9. maj 2012

An&Jo

liwsmor skriver:

jep det er en landsdækkende dag..

Anmeld

9. maj 2012

liwsmor

rikkeregnbue skriver:

Jeg ved det ikke... Men jeg tror det  Men du må ikke hænge mig op på det!

det tror jeg det må værre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.