det burde vær forbudt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2012

lassemor07

Anonym skriver:

det dejligt at hører i samme igen, men jeg ved bare med mig selv, jeg fundet manden der kunne få mig til falde til ro i livet, men jeg har aldrig løjet så mange gange overfor mig selv efter jeg fundet ham . men det væreste jeg ved er hvis nu jeg finder ud af det virkelig forkert gå fra ham, så ved jeg jeg aldrig for ham tilbage, det ved jeg.

Det vigtigst er af du stopper med af lyve over for dig selv og se sandheden i øjende
Ikke før du gør det finder du ud af hvad der er rigtig for dig
Ud fra hvad jeg kan læse så har du lige de sammen tanker som jeg har siddet med så mage gang før men du må tage et valg selv om jeg ved af det er svært og tage den der fra for det andet har han ikke fortjent eller du kan holde til det så ødelægger det mere end det gavner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

FrkT

Nu siger jeg bare min ærlige mening uden at pakke det ind i vat, for det tror jeg ikke du har noget ud af:

Jeg synes du er en virkelig ELENDIG kæreste og behandler din kæreste forfærdeligt. Som andre skriver holder du ham for nar. Og ud fra hvad du har skrevet lyder det ikke som om han er en dårlig kæreste, så det synes jeg absolut ikke han fortjener.

HAN fortjener bedre end dig, det er sq min mening, så forlad ham for hans skyld.....

Hvordan ville du selv have det, hvis det var omvendt og din kæreste der havde det som du har det, og alligevel blev i forholdet og holdt dig for nar?

Anmeld

9. maj 2012

aarhusmor

Jeg tror ikke jeg vil være så hård som de andre, for jeg tænker lidt at du jo viser at du faktisk er meget ked af at miste det gode venskab du har derhjemme, men at du ikke føler mere end venskab.

Men som andre også skriver, så er det jo synd for ham derhjemme, for han elsker dig jo og vil mere end venskab.

Derfor må du forlade ham og erkende at du ikke kan være ven med ham, når du i virkeligheden har lyst til at finde en anden. Alternativt må du erkende at du er sammen med din ven og så skal du holde op med at håbe efter at finde en anden

Anmeld

9. maj 2012

MorDk

marius' mor skriver:

Umiddelbart tænker jeg at  du ikke kan være det bekendt overfor din kæreste.. Man kan da ikke bare blive i et forhold, hvor man ingen følelser har for manden, bare fordi man ikke lige har fundet en passende at erstatte ham med.. Du må undskylde mine hårde ord, men det synes jeg virkelig ikke er okay..

Husk lige at det ikke kun er dig det går ud over... men også din kæreste og jeres barn.. Ville du virkelig vise din søn at det er sådan man har et seriøst forhold til et andet menneske?

Jeg er enig!!

Det vigtigste i et forhold er ærlighed, tillid og respekt! Min eksmand valgte at være mig utro og holde mig for nar længe... Selv den dag idag (trods jeg ingen følelser har for ham) kan jeg godt få ondt i sjælen over det svigt!! 

Utroskab er bare det tarvligste ....

At tænke på utroskab og tænke en masse om forholdet som man ikke deler med sin kæreste det er heller ikke fair! Han har ret til  at vide hvordan du har det følelsesmæssigt ift. ham....

Synes seriøst du skal snakke med ham og få reddet det ud... på den ene eller anden måde!!

Anmeld

11. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

det sådan jeg har en kæreste og jeg kan ikke se hvordan jeg skulle leve uden snakke med ham, for han er jo blevet som min bedste ven. 

det sådan jeg kigger efter andre, og jeg ville gerne have drenge nummer, og i starten da jeg startede på min nye uddannelse, lad jeg som om jeg var alene med min søn, og jeg ikke havde nogen kæreste og boede ikke samme med ham, men alle ved det jo jeg har ham, for den ene dag kan jeg godt se jeg har alt det jeg søgte for tre år siden og han har alt det jeg gerne ville have ved en mand, men alligevel så søger jeg efter mere, som min veninde sagde til mig,  du ødelægge dig selv af vær i det forhold og du ikke indse at du ikke vær der.

det er blevet sådan at jeg håber der en anden der skriver og der en eller anden ville lægge an på mig, jeg kigger tit inde på scor en ung karl og se om der er en, men ved  det forbudt så kigger kun. 

jeg har lyst til have sex, men af at tænke jeg har sex med min kæreste tænker jeg kan der ikke ske noget mere i forholdet, vi dyrker sex en gang om ugen ca hvor det mig der lagt op til det, nu bliver jeg bare træt af jeg skal gør det, men også træt af jeg ikke får noget, så derfor gør jeg det engang om ugen.

jeg ved ikke hvor jeg ville hen med det her måske ville jeg bare hav et spark i røv hvad jeg skal gør !! min kæreste ved ikke jeg har det sådan ved ikke hvordan jeg skal fortælle ham det uden og gør ham ked af det, og det jo ikke meningen .

det kunne være din kæreste fik mere lyst til dig hvis du gjorde dig lidt udfordrende, og fandt på lidt nye "sexlege" Ect, så han har noget at glæde sig til og tænde på ? Når du siger han ikke ligger op til sex og det er dig der skal gøre det og du kun gider 1 gang om ugen, er det nok sexlivet den er gal med her ?

Du skriver han er din bedste ven, det er også fint! Men gør dog noget og få forholdet til at fungere. Vær stolt af ham, fortæl andre om ham, som er far til jeres BARN! 

Fortæl ham du keder dig lidt i forholdet og hør ham  om han har nogle ideer til at krydre det lidt? For ærlig talt holder du ham lidt for nar, og det ville være dumt af dig, at "være sammen" med en anden Mand, i stedet for at gøre noget ved forholdet derhjemme.

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

det kunne være din kæreste fik mere lyst til dig hvis du gjorde dig lidt udfordrende, og fandt på lidt nye "sexlege" Ect, så han har noget at glæde sig til og tænde på ? Når du siger han ikke ligger op til sex og det er dig der skal gøre det og du kun gider 1 gang om ugen, er det nok sexlivet den er gal med her ?

Du skriver han er din bedste ven, det er også fint! Men gør dog noget og få forholdet til at fungere. Vær stolt af ham, fortæl andre om ham, som er far til jeres BARN! 

Fortæl ham du keder dig lidt i forholdet og hør ham  om han har nogle ideer til at krydre det lidt? For ærlig talt holder du ham lidt for nar, og det ville være dumt af dig, at "være sammen" med en anden Mand, i stedet for at gøre noget ved forholdet derhjemme.

giver dig ret.

men jeg har svært ved fortælle ham at jeg keder mig i forholdet, for han ville gerne have svar på hvorfor jeg keder mig i forholdet ? og hvad jeg selv kan gør for jeg ike keder mig, og det ved jeg ikke . så syntes det svært at snakke med ham ..

Anmeld

13. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

giver dig ret.

men jeg har svært ved fortælle ham at jeg keder mig i forholdet, for han ville gerne have svar på hvorfor jeg keder mig i forholdet ? og hvad jeg selv kan gør for jeg ike keder mig, og det ved jeg ikke . så syntes det svært at snakke med ham ..

start med at fortæl ham om du mangler kryderri i sexlivet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.