det sådan jeg har en kæreste og jeg kan ikke se hvordan jeg skulle leve uden snakke med ham, for han er jo blevet som min bedste ven.
det sådan jeg kigger efter andre, og jeg ville gerne have drenge nummer, og i starten da jeg startede på min nye uddannelse, lad jeg som om jeg var alene med min søn, og jeg ikke havde nogen kæreste og boede ikke samme med ham, men alle ved det jo jeg har ham, for den ene dag kan jeg godt se jeg har alt det jeg søgte for tre år siden og han har alt det jeg gerne ville have ved en mand, men alligevel så søger jeg efter mere, som min veninde sagde til mig, du ødelægge dig selv af vær i det forhold og du ikke indse at du ikke vær der.
det er blevet sådan at jeg håber der en anden der skriver og der en eller anden ville lægge an på mig, jeg kigger tit inde på scor en ung karl og se om der er en, men ved det forbudt så kigger kun.
jeg har lyst til have sex, men af at tænke jeg har sex med min kæreste tænker jeg kan der ikke ske noget mere i forholdet, vi dyrker sex en gang om ugen ca hvor det mig der lagt op til det, nu bliver jeg bare træt af jeg skal gør det, men også træt af jeg ikke får noget, så derfor gør jeg det engang om ugen.
jeg ved ikke hvor jeg ville hen med det her måske ville jeg bare hav et spark i røv hvad jeg skal gør !! min kæreste ved ikke jeg har det sådan ved ikke hvordan jeg skal fortælle ham det uden og gør ham ked af det, og det jo ikke meningen .
Anmeld