Killing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. maj 2012

.....

BetinaMads skriver:

Det mente jeg nok, at jeg havde læst. Synes også at under 12 uger lyder til at være lidt synd.

Ja nemlig. Så man skal lige være opmærksom på hvor gamle de er når man skal have en killing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

mpr

Vi har lige fået killinger for 2 dage siden, så der går jo ihvertfald 8 uger endnu, men du må gerne få en.. Vi bor i Vojens..

Til info de må ikke tages fra deres mor før de mindst er 12 uger... Killingerne kan tage meget og varrig skade af at komme fra moren før tid.. og det er også ulovligt at sælge en killing der er under 12 uger.

Det er hunde der må tages fra de er 8 uger

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

Lidt synd du skal have dem lige nu - for ellers er min lillesøsters Hellig Birma-katte til salg fra juli- Men ellers opsøg internater - ?? Så hjælper du også en god sags tjeneste

Anmeld

9. maj 2012

BetinaMads

LotusCPH skriver:

Lidt synd du skal have dem lige nu - for ellers er min lillesøsters Hellig Birma-katte til salg fra juli- Men ellers opsøg internater - ?? Så hjælper du også en god sags tjeneste

Internater har jeg prøvet.

Det der ligger nær også er lige lukket. Det tætteste på der har nogle var i nordjylland. Og så er det voksne katte.

Anmeld

9. maj 2012

BetinaMads

Chel1992 skriver:

Til info de må ikke tages fra deres mor før de mindst er 12 uger... Killingerne kan tage meget og varrig skade af at komme fra moren før tid.. og det er også ulovligt at sælge en killing der er under 12 uger.

Det er hunde der må tages fra de er 8 uger

Ja det ved jeg - det tror jeg også hun fandt ud af :-)

Anmeld

9. maj 2012

LotusCPH

Men det er noget der kræver dyb overvejelse at anskaffe dig en kat - specielt med baby på vej om lidt- Måske du skulle få kat når I har fået baby og er flyttet og alt det? Men ja det kræver godt nok meget arbejde med sådan en lille killing - og så med baby også. Se lige tiden an måske? :0)

Anmeld

9. maj 2012

BetinaMads

LotusCPH skriver:

Men det er noget der kræver dyb overvejelse at anskaffe dig en kat - specielt med baby på vej om lidt- Måske du skulle få kat når I har fået baby og er flyttet og alt det? Men ja det kræver godt nok meget arbejde med sådan en lille killing - og så med baby også. Se lige tiden an måske? :0)

Vi er flyttet, og har en datter på næsten 10 år så jeg ved godt hvad det kræver.

Men ellers tak for rådet :-)

Anmeld

9. maj 2012

6800

jeg har 2 der er klar til afhæntning i uge 28...

Anmeld

9. maj 2012

BetinaMads

6800 skriver:

jeg har 2 der er klar til afhæntning i uge 28...

Det bliver desværre for tæt på min termin :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.