Killing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.709 visninger
28 svar
0 synes godt om
9. maj 2012

BetinaMads

Hej

Jeg ved godt, at dette måske ikke er det bedste sted at lede men det kunne jo være man var heldig alligevel :-)

Vi har købt hus, og har længe haft et ønske om en kat.

Så er der nogen der kender nogen som har nogle søde killinger til salg? 

De skal gerne være klar til at flytte fra deres mor hurtigst muligt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

Bom

Vi har lige fået killinger for 2 dage siden, så der går jo ihvertfald 8 uger endnu, men du må gerne få en.. Vi bor i Vojens..

Anmeld

9. maj 2012

BetinaMads

Det er sødt af dig, men det bliver nok lidt for tæt på at vores dreng også bliver født. Det er derfor vi gerne vil have en der er klar til at flytte snart :-)

Har læst at de skal være 12 uger før de må flytte fra deres mor?

Anmeld

9. maj 2012

Princesspigen

BetinaMads skriver:

Hej

Jeg ved godt, at dette måske ikke er det bedste sted at lede men det kunne jo være man var heldig alligevel :-)

Vi har købt hus, og har længe haft et ønske om en kat.

Så er der nogen der kender nogen som har nogle søde killinger til salg? 

De skal gerne være klar til at flytte fra deres mor hurtigst muligt :-)

idyreinternaterne

kattehjem

facebook - dyr søger nyt hjem

hjemmesiden - nythjemtildyr.dk

hjemmesiden - kattegalleri.dk

hjemmesiden - dba.dk

prøv at kikke lidt på dem  

Anmeld

9. maj 2012

BetinaMads

Dem har jeg alle prøvet. Alle er enten alt for langt væk eller er killingerne for små endnu. Og så er der rigtig mange annoncer hvor kattene er solgt, men annoncerne ikke er fjernet.

Troede godt nok ikke det ville blie så sært at finde en ganske almindelig killing :-)

Anmeld

9. maj 2012

debbie19

BetinaMads skriver:

Dem har jeg alle prøvet. Alle er enten alt for langt væk eller er killingerne for små endnu. Og så er der rigtig mange annoncer hvor kattene er solgt, men annoncerne ikke er fjernet.

Troede godt nok ikke det ville blie så sært at finde en ganske almindelig killing :-)

jeg søger også killing det er svært 

Anmeld

9. maj 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
I ikke interesseret i to voksne katte?

Jeg søger et nyt og kærligt hjem til mine to katte som er rigtig søde og gode til børn. De er 3 år gamle og vi er utrolig glade for dem, men har desværre ikke plads til dem mere, da vi kun bor i en 2 vær lejlighed 2 voksne og 1 barn, det er lidt for meget for os. De er indendørs katte, men kan nemt vænnes til et liv udenfor.

Det en hankat Nelix (rød) og en hunkat Nala (sort)

de begge er fantastiske over for vores søn som godt kan finde på at være lidt hård ved dem, de finder sig i alt fra hans side, han er kun 11 mdr så det lidt svært at fortælle ham han skal være forsigtig, selvfølgelig griber vi ind hvis det bliver for voldsomt.

Jeg vil meget gerne vise billeder af de to. Vi har over 100 billeder af dem fra de var født til nu, de har været som vores børn for os! Og er ked af vi ikke kan have dem mere, men vi bliver nød til at finde et nyt hjem og vi har ikke travlt med det vi tager den tid det tager så vi føler os trygge i hvor de skal hen.

Billeder kommer når jeg kommer på baby.dk på computeren

Anmeld

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Kender en som har 4 hun gerne vil af med til slutningen af Juni ?

Anmeld

9. maj 2012

BetinaMads

Fru Skovrup skriver:

I ikke interesseret i to voksne katte?

Jeg søger et nyt og kærligt hjem til mine to katte som er rigtig søde og gode til børn. De er 3 år gamle og vi er utrolig glade for dem, men har desværre ikke plads til dem mere, da vi kun bor i en 2 vær lejlighed 2 voksne og 1 barn, det er lidt for meget for os. De er indendørs katte, men kan nemt vænnes til et liv udenfor.

Det en hankat Nelix (rød) og en hunkat Nala (sort)

de begge er fantastiske over for vores søn som godt kan finde på at være lidt hård ved dem, de finder sig i alt fra hans side, han er kun 11 mdr så det lidt svært at fortælle ham han skal være forsigtig, selvfølgelig griber vi ind hvis det bliver for voldsomt.

Jeg vil meget gerne vise billeder af de to. Vi har over 100 billeder af dem fra de var født til nu, de har været som vores børn for os! Og er ked af vi ikke kan have dem mere, men vi bliver nød til at finde et nyt hjem og vi har ikke travlt med det vi tager den tid det tager så vi føler os trygge i hvor de skal hen.

Billeder kommer når jeg kommer på baby.dk på computeren

Vi vil helst have en killing, så vi selv "opdrage" den.

Men det lyder til at være nogle rigtig søde katte du har, og jeg håber i finder et dejligt hjem til dem.

Anmeld

9. maj 2012

BetinaMads

rikkeregnbue skriver:

Kender en som har 4 hun gerne vil af med til slutningen af Juni ?

Det bliver desværre for tæt på min termin :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.