Sådan noget lurt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Jeg håber da virkelig at dem, der er hårdt ramt kommer hurtigere til!

Man kan jo skubbe sådan noget, der ikke er rart fra sig, så man ikke skal tænke på det.. Men godt det blev opdaget, så de kan finde ud af, om du skal i behandling eller noget...

Håber du får en ny tid lynhurtigt

ja det håber jeg også, men det lød ikke sådan på hende der undersøgte mig tilbage i januar..

Jeg håber også jeg får en ny tid hurtig så jeg kan få det ud af verdenen igen, for det er sikkert (LÆS: forhåbentlig) ikke noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

ja det håber jeg også, men det lød ikke sådan på hende der undersøgte mig tilbage i januar..

Jeg håber også jeg får en ny tid hurtig så jeg kan få det ud af verdenen igen, for det er sikkert (LÆS: forhåbentlig) ikke noget

Hvis nu du siger til dem, at du gerne vil stå på standby og kan komme hurtigt, mpn så ikke du kan være heldig at få en tid hvis nogen aflyser?

Jeg for at alt er som det skal være, og det bare er fordi vi er forskelligt indrettet

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Hvis nu du siger til dem, at du gerne vil stå på standby og kan komme hurtigt, mpn så ikke du kan være heldig at få en tid hvis nogen aflyser?

Jeg for at alt er som det skal være, og det bare er fordi vi er forskelligt indrettet

ja det regner jeg også med at jeg vil gøre..

jeg kan netop komme hurtigt til, så det vil ikke være noget problem at få en afbudstid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.