tarkoflen skriver:
Jeg tror du kan ringe derud, og så må de kunne finde ud af det enten via dit cpr.nr. eller ud fra den undersøgelse du skal have lavet!
Håber du er ok, det lyder ikke rart med hjerteundersøgelse!
super, tusind tak..

Jamen jeg har faktisk ventet et halvt år på den her tid..

så det er noget rigtig tis at jeg ikke kan på den dag de har givet mig en tid, men hvor uheldig er man os lige at den lander på samme dag som sin eksamen??
Men jeg skal undersøges for uregelmæssig hjerterytme.. Jeg var ved at besvime i januar måned, og kontaktede så lægen fordi jeg aldrig havde oplevet det før, kom derop, havde en alt for høj puls, og der blev derfor kørt en strimmeldims som skulle måle hjerterytmen, den viste så at min hjerte slår alt for hurtigt (hvilket jeg også mærker meget i hverdagen) og at det springer nogle slag over engang imellem.. blev så indlagt på sygehuset, og lå koblet til sådan en maskine hele dagen, men den viste ikke noget, men de mente at det var fordi jeg var tvungen til hvileposition, de kunne dog godt se at rytmen var for hurtig, og det samme med pulsen, men de kunne ikke se nogen uregelmæssigheder..
Derfor henviste de mig videre, og jeg skal så gå med sådan en båndoptager i en uges tid, og så skal jeg ind til noget opfølgende derefter, og have afvide om der skal ske noget videre..
Anmeld