Så er vi igang :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

ønskebørn74

okay... grunde til at de måske vil hjælpe os med en graviditet er fordi jeg har tabt så mange gange selvom jeg er blevet gravid af mig selv.

men han syntes jeg har tabt så mange gange og har noget med mit immunforsvar at han syntes det skal ske snart..

hvad fik du af behandling??

ok, ja så er det jo ekstra vigtigt det ikke bliver en tvillinge graviditet!!! da det er en endnu større bellastning for kroppen..

jeg har pcos og har også mistet en del gange og pt laver min krop ikke ægløsning overhovedet.. mine ægs skald er ved at hærde og derfor er vi i ICSI behandling.. ruger pt på 2 flotte fryseæg og får svar på om det er lykkedes i overmorgen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2012

sweet

nielsen80 skriver:

Hvor er det bare en dejlig opdatering, havde frygtet at du ikke var online, fordi der ikke var hjælp at hente. Håber sådan for jer, at det lykkes nu. Tror de er meget dygtige på riget, så mon ikke det er det der skal til. for du meget snart står med to streger, og en spire der bliver til en dejlig bebs.

nej forlader aldrig denne side  havde bare brug for lidt tid til lige at komme oven på igen fordi der har været så mange ting...

hvordan går det med dig??

Anmeld

9. maj 2012

sweet

ønskebarn74 skriver:

ok, ja så er det jo ekstra vigtigt det ikke bliver en tvillinge graviditet!!! da det er en endnu større bellastning for kroppen..

jeg har pcos og har også mistet en del gange og pt laver min krop ikke ægløsning overhovedet.. mine ægs skald er ved at hærde og derfor er vi i ICSI behandling.. ruger pt på 2 flotte fryseæg og får svar på om det er lykkedes i overmorgen..

ejjj hvor spændende krydser så meget finger for jer, og husk lige at lave en opdate til mig ikk??

hvorfor er det ikke godt med en tvilling graviditet??

Anmeld

9. maj 2012

metski83

sweet skriver:

på fredag skal vi over til kbh igen på riget og til anden samtale og have svar på mine prøver... er bare så syg spændt...

ved dog godt at det måske kommer til at kræve op til 2 besøg om ugen når jeg engang bliver gravid og indtil uge 16 men er også sikker på det er det hele værd..

lige nu er vi mest spændt på at finde ud af om han vælger at hjælpe med at gøre mig gravid selvom jeg selv har blevet det de andre gange, men det lød på ham som om det var det han hældte mest til at hjælpe os med det.

jeg har ikke været på baby.dk længe da jeg syntes det var svært at finde ud af hvilken gruppe jeg hørte til her inde. men nu er jeg stærkt tilbage og ved det er her jeg høre til

Velkommen tilbage, og ja, længe siden.

Så må vi krydse fingre for at der snart kommer en baby. 

Anmeld

9. maj 2012

sweet

metski83 skriver:

Velkommen tilbage, og ja, længe siden.

Så må vi krydse fingre for at der snart kommer en baby. 

mange tak

Anmeld

9. maj 2012

metski83

sweet skriver:

mange tak

Vi er også startet på behandling. 

Anden måned på hormoner. I morgen skal jeg ind og scannes. 

Anmeld

9. maj 2012

sweet

metski83 skriver:

Vi er også startet på behandling. 

Anden måned på hormoner. I morgen skal jeg ind og scannes. 

skal du scannes for æg eller hvordan?? hvilken behandling er du i og hvor??

Anmeld

9. maj 2012

metski83

sweet skriver:

skal du scannes for æg eller hvordan?? hvilken behandling er du i og hvor??

Jeg er på sygehuset i Herning. 

Jeg får hormoner, Pergotime, og så skulle vi kunne klare resten selv, mener de. 

Jeg skal så scannes for at se om de virker som de skal på ÆL. 

Jeg blev ikke scannet sidste måned, pga. Påsken 

Anmeld

9. maj 2012

sweet

metski83 skriver:

Jeg er på sygehuset i Herning. 

Jeg får hormoner, Pergotime, og så skulle vi kunne klare resten selv, mener de. 

Jeg skal så scannes for at se om de virker som de skal på ÆL. 

Jeg blev ikke scannet sidste måned, pga. Påsken 

krydser finger for det har hjulpet... nu må det også snart være jeres tur

Anmeld

9. maj 2012

metski83

sweet skriver:

krydser finger for det har hjulpet... nu må det også snart være jeres tur

Tak for det 

Ja det syntes jeg også. 

Det kan være vi ligefrem kommer til at følges ad, hvis den forhåbentlig  er der for os begge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.