Så er vi igang :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. maj 2012

sweet

på fredag skal vi over til kbh igen på riget og til anden samtale og have svar på mine prøver... er bare så syg spændt...

ved dog godt at det måske kommer til at kræve op til 2 besøg om ugen når jeg engang bliver gravid og indtil uge 16 men er også sikker på det er det hele værd..

lige nu er vi mest spændt på at finde ud af om han vælger at hjælpe med at gøre mig gravid selvom jeg selv har blevet det de andre gange, men det lød på ham som om det var det han hældte mest til at hjælpe os med det.

jeg har ikke været på baby.dk længe da jeg syntes det var svært at finde ud af hvilken gruppe jeg hørte til her inde. men nu er jeg stærkt tilbage og ved det er her jeg høre til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

ønskebørn74

sweet skriver:

på fredag skal vi over til kbh igen på riget og til anden samtale og have svar på mine prøver... er bare så syg spændt...

ved dog godt at det måske kommer til at kræve op til 2 besøg om ugen når jeg engang bliver gravid og indtil uge 16 men er også sikker på det er det hele værd..

lige nu er vi mest spændt på at finde ud af om han vælger at hjælpe med at gøre mig gravid selvom jeg selv har blevet det de andre gange, men det lød på ham som om det var det han hældte mest til at hjælpe os med det.

jeg har ikke været på baby.dk længe da jeg syntes det var svært at finde ud af hvilken gruppe jeg hørte til her inde. men nu er jeg stærkt tilbage og ved det er her jeg høre til

uha, det bliver bare vildt spændende!!!

Anmeld

8. maj 2012

sweet

ønskebarn74 skriver:

uha, det bliver bare vildt spændende!!!

ja det er jeg godt nok også

er der nogen der ved hvor mange æg de normalt ligger op???

Anmeld

8. maj 2012

ønskebørn74

sweet skriver:

ja det er jeg godt nok også

er der nogen der ved hvor mange æg de normalt ligger op???

altid kun 1 i første forsøg.. og de næste kan man være heldig de ligger flere op.. er man som mig over 35år gør de det hvis det første ikke lykkedes..

Anmeld

8. maj 2012

sweet

ønskebarn74 skriver:

altid kun 1 i første forsøg.. og de næste kan man være heldig de ligger flere op.. er man som mig over 35år gør de det hvis det første ikke lykkedes..

okay... grunde til at de måske vil hjælpe os med en graviditet er fordi jeg har tabt så mange gange selvom jeg er blevet gravid af mig selv.

men han syntes jeg har tabt så mange gange og har noget med mit immunforsvar at han syntes det skal ske snart..

hvad fik du af behandling??

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

sweet skriver:

Kan huske din historie .. med de mange Sa'er .. ... ! ... min var noget lignende med 5 stk.. Men nu ser det lysere ud for mig! Håber det er det samme for dig søde! Mange kram herfra og held og lykke!

Anmeld

8. maj 2012

sweet

Camillos skriver:

Kan huske din historie .. med de mange Sa'er .. ... ! ... min var noget lignende med 5 stk.. Men nu ser det lysere ud for mig! Håber det er det samme for dig søde! Mange kram herfra og held og lykke!

det var også mange for dig... har du fået noget behandling??

Anmeld

8. maj 2012

Camillos

sweet skriver:

det var også mange for dig... har du fået noget behandling??

Jeg har PCO. Denne gang tabte jeg mig 12 kg så mine æggestokke ikke var så prægede mere, og fik metformin. Da jeg blev gravid stoppede jeg med metformin og startede på "børnemagnyl". Ganske almindelig hjertemagnyl. Acetylsalicsyren der er i hjertemagnylen skulle hjælpe de fleste piger der aborterer med at holde på fosteret. Da nogle har det med at Afstøde mandens "gener" og derved abortere. forklarede min gyn, enten er det et tilfælde, ellers er den god nok . Skal tage pillerne indtil 20+0, er nu 16+5, så det går fremad..

Anmeld

8. maj 2012

sweet

Camillos skriver:

Jeg har PCO. Denne gang tabte jeg mig 12 kg så mine æggestokke ikke var så prægede mere, og fik metformin. Da jeg blev gravid stoppede jeg med metformin og startede på "børnemagnyl". Ganske almindelig hjertemagnyl. Acetylsalicsyren der er i hjertemagnylen skulle hjælpe de fleste piger der aborterer med at holde på fosteret. Da nogle har det med at Afstøde mandens "gener" og derved abortere. forklarede min gyn, enten er det et tilfælde, ellers er den god nok . Skal tage pillerne indtil 20+0, er nu 16+5, så det går fremad..

ejjj hvor godt at det lykkedes nu

Anmeld

8. maj 2012

nielsen80

Hvor er det bare en dejlig opdatering, havde frygtet at du ikke var online, fordi der ikke var hjælp at hente. Håber sådan for jer, at det lykkes nu. Tror de er meget dygtige på riget, så mon ikke det er det der skal til. for du meget snart står med to streger, og en spire der bliver til en dejlig bebs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.