Vi flytter i hus til Aug. !! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Princesspigen

morethanperfect skriver:

Husker i jeg oprettede en debat om , om vi skulle leje et hus ??
Ja , det har vi valgt at gøre .. DESVÆRRE , blir det først ledigt til 1 Aug. så vi må væbne os lidt med tålmodighed

Åhhh jeg er såå glad , aå kan Oscar endelig komme ud i haven og lege som han bare ELSKER , og Daniel kan få sit værksted som han drømmer om Der blir revet en væg ned ovenpå , så baby også får sit eget værelse 
Heheh ...

I kan se huset her

http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=57201552&res=19b10698-4308-42b1-8aa8-93b72316090e&type=List&searchFrom=1 

Ville bare lige dele min glæder med  jer .. 

hold op et lækkert sted.. bliver helt misundelig i forhold til det hul i lejer  

tillykke med det eller hvad man siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

morethanperfect

Princesspigen skriver:

hold op et lækkert sted.. bliver helt misundelig i forhold til det hul i lejer  

tillykke med det eller hvad man siger

Tuuusind taaak  

Anmeld

8. maj 2012

Giraffen

Ja , det har vi valgt at gøre .. DESVÆRRE , blir det først ledigt til 1 Aug. så vi må væbne os lidt med tålmodighed

Åhhh jeg er såå glad , aå kan Oscar endelig komme ud i haven og lege som han bare ELSKER , og Daniel kan få sit værksted som han drømmer om Der blir revet en væg ned ovenpå , så baby også får sit eget værelse 
Heheh ...

I kan se huset her

http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=57201552&res=19b10698-4308-42b1-8aa8-93b72316090e&type=List&searchFrom=1 

STORT TILLYKKE!

og jeg misunder også - vi er ved at prøve at få lov til at købe hus fra banken - her omkring Århus koster et rækkehus på 81 kvm med en lille baghave 1,5 mio - man burde flytte til Fyn

PS hvordan kan det være i først kan overtage så sent når huset er tomt? if you don't mind me asking 

Anmeld

8. maj 2012

morethanperfect

Giraffen skriver:

STORT TILLYKKE!

og jeg misunder også - vi er ved at prøve at få lov til at købe hus fra banken - her omkring Århus koster et rækkehus på 81 kvm med en lille baghave 1,5 mio - man burde flytte til Fyn

PS hvordan kan det være i først kan overtage så sent når huset er tomt? if you don't mind me asking 

Ja er også glad for at bo her

Jamen det står ikke tomt Det er en lang historie men kan prøve at gøre den kort

For 1 år siden , lejede nogle af ejerens venner huset , da de skulle bygge deres eget .. Det var meningen de skulle bo der et halvt år , men pga. det dårlige vejr der har været , er det blevet udsat hele tiden ..
Så de flytter først til August  

Anmeld

8. maj 2012

Giraffen

morethanperfect skriver:

Ja er også glad for at bo her

Jamen det står ikke tomt Det er en lang historie men kan prøve at gøre den kort

For 1 år siden , lejede nogle af ejerens venner huset , da de skulle bygge deres eget .. Det var meningen de skulle bo der et halvt år , men pga. det dårlige vejr der har været , er det blevet udsat hele tiden ..
Så de flytter først til August  

på den måde - jamen det gir jo go mening

og hvor er det dejligt for jer - det ligner sådan et hus hvor man rigtig ka få nogle gode familieminder 

Anmeld

8. maj 2012

morethanperfect

Giraffen skriver:

på den måde - jamen det gir jo go mening

og hvor er det dejligt for jer - det ligner sådan et hus hvor man rigtig ka få nogle gode familieminder 

Det er et het perfekt hus for os 
1. etagen skal bare renoveres lidt , ellers intet andet

Anmeld

8. maj 2012

Alexander&Lærke

Det ser da super godt ud, også prisen hvis man skulle købe det.... 

Og umidelbart ser det da ud til der er 2 værelser på 1 salen, det er altså et plus.... Vi mangler et værelse her i huset og det er ret øv når man har 2 børn og børneværelset er lille i forvejen... Heldigvis har vi en garage med et værelse ovenpå der kan Alexander flytte op men det kræver jo lige en vis alder før man tør sådan noget....

Anmeld

8. maj 2012

morethanperfect

Mette&Alexander skriver:

Det ser da super godt ud, også prisen hvis man skulle købe det.... 

Og umidelbart ser det da ud til der er 2 værelser på 1 salen, det er altså et plus.... Vi mangler et værelse her i huset og det er ret øv når man har 2 børn og børneværelset er lille i forvejen... Heldigvis har vi en garage med et værelse ovenpå der kan Alexander flytte op men det kræver jo lige en vis alder før man tør sådan noget....

Ja der er mange små rum , og der er en væg der skal rives ned , så det blir et stort værelse .. Så ja , 2 værelser ovenpå , et kontor ..

Uhh ja ..  Det kan jeg godt se

Anmeld

8. maj 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Heheh ...

I kan se huset her

iiih mange gange tillykke med huset søde! 

Det bliver i bare glade for!

Vi er selv lige flyttet ud af lejligheden og ind i et dejligt hus her den 1 April, og det er simpelthen bare LYKKEN at kunne åbne terasse døren og gå direkte ud og lege med børnene!  

Anmeld

8. maj 2012

morethanperfect

VNB skriver:

iiih mange gange tillykke med huset søde! 

Det bliver i bare glade for!

Vi er selv lige flyttet ud af lejligheden og ind i et dejligt hus her den 1 April, og det er simpelthen bare LYKKEN at kunne åbne terasse døren og gå direkte ud og lege med børnene!  

Jaaaa Tak

Det er også det jeg glæder mig aller mest til .. Oscar blir lykkelig for den have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.