Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Jaaaaa. Bor selv i hus med plads og dejlig have.. Kunne simpelthen ikke undvære.
Jaaaaa. Bor selv i hus med plads og dejlig have.. Kunne simpelthen ikke undvære.
Nej det blir skønt med en have .. Især når Oscar gerne vil være ude hele tiden .. Og så er der også overdækket tearasse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Husker i jeg oprettede en debat om , om vi skulle leje et hus ??Ja , det har vi valgt at gøre .. DESVÆRRE , blir det først ledigt til 1 Aug. så vi må væbne os lidt med tålmodighed Åhhh jeg er såå glad , aå kan Oscar endelig komme ud i haven og lege som han bare ELSKER , og Daniel kan få sit værksted som han drømmer om Der blir revet en væg ned ovenpå , så baby også får sit eget værelse Heheh ...I kan se huset her http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=57201552&res=19b10698-4308-42b1-8aa8-93b72316090e&type=List&searchFrom=1 Ville bare lige dele min glæder med jer ..
Husker i jeg oprettede en debat om , om vi skulle leje et hus ??Ja , det har vi valgt at gøre .. DESVÆRRE , blir det først ledigt til 1 Aug. så vi må væbne os lidt med tålmodighed
Åhhh jeg er såå glad , aå kan Oscar endelig komme ud i haven og lege som han bare ELSKER , og Daniel kan få sit værksted som han drømmer om Der blir revet en væg ned ovenpå , så baby også får sit eget værelse Heheh ...I kan se huset her
http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=57201552&res=19b10698-4308-42b1-8aa8-93b72316090e&type=List&searchFrom=1
Ville bare lige dele min glæder med jer ..
Det ser dælme rigtig lækkert ud... Dejlig med plads...
Mira0911 skriver: Det ser dælme rigtig lækkert ud... Dejlig med plads...
DET ER LÆKKERT
Og ja 141 kan vi ikke brokke os over
FrkZier skriver: ej hvor ser det lækkert ud!! - tillykke
ej hvor ser det lækkert ud!! - tillykke
Taak .. Glæder mig virkelig også
Nettemor skriver: Ej hvor fedt! Tillykke Det ser super godt ud!
Ej hvor fedt! Tillykke Det ser super godt ud!
Taaak
Det er også super lækkert
morethanperfect skriver: Nej det blir skønt med en have .. Især når Oscar gerne vil være ude hele tiden .. Og så er der også overdækket tearasse
Hvor godt!!! Tillykke med det
Babymor2010 skriver: Hvor godt!!! Tillykke med det
Tuusind tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128