Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: vil du os servere det for familien ??? det er nemlig familien som kommer og ikke venner...
vil du os servere det for familien ??? det er nemlig familien som kommer og ikke venner...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Kommer nok lidt an på familien.. Jeg kunne nok gøre det for mine søskende. Men tror ikke det var noget for min far.. Hvad med en pålægskagemand? Eller noget smørebrød?
Kommer nok lidt an på familien.. Jeg kunne nok gøre det for mine søskende. Men tror ikke det var noget for min far.. Hvad med en pålægskagemand? Eller noget smørebrød?
Jaa smørrebrød er da godt Så er der heller ikk så meget at forberede...
Mettefpigen skriver: Jaa smørrebrød er da godt Så er der heller ikk så meget at forberede...
Nettemor skriver: Det er super lækkert Vi fik pålægskagemand hos min svoger på et tidspunkt. Det var super godt
Det er super lækkert Vi fik pålægskagemand hos min svoger på et tidspunkt. Det var super godt
Jaa det er det da Elsker også bare herhjemme at få smørrebrød til aften... Det er da så lækkert og nemt
Tjaah, men hva så hvis man lige har siddet og spist en stor portion aftensmad, så er smørrebrød nok ikke så fristende ??
Anonym skriver: Tjaah, men hva så hvis man lige har siddet og spist en stor portion aftensmad, så er smørrebrød nok ikke så fristende ??
Nej nok ikk.. Men synes også at grønsagsstave og dip lyder godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128