Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger På fredag skal jeg holde min 25 års fødselsdag kl 19:00 og her er problemet så, hvad skal jeg severe ? hvad er godt at servere ? det er ikke til spisning nemlig, og enten så har folk spist , eller os spiser de ikke noget fordi de skal til min fødselsdag, men er helt lost for ideer så håber i kan komme med nogen Det må ikke være boller, for kan bare ikke bage
håber i kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Hvad med nogle nachos..
Hvad med nogle nachos..
er det ikke så noget forret noget ?
Anonym skriver: er det ikke så noget forret noget ?
Anonym skriver: Hej piger På fredag skal jeg holde min 25 års fødselsdag kl 19:00 og her er problemet så, hvad skal jeg severe ? hvad er godt at servere ? det er ikke til spisning nemlig, og enten så har folk spist , eller os spiser de ikke noget fordi de skal til min fødselsdag, men er helt lost for ideer så håber i kan komme med nogen Det må ikke være boller, for kan bare ikke bage håber i kan hjælpe
nachos... nogle små tapas madder... ost og pølsebord men noget købt brød
agurke og gullerods stænger med dip
chips, frugt, nødder
Nettemor skriver: jo både og. Man kan også sagtens bruge det som snack
jo både og. Man kan også sagtens bruge det som snack
Ja det har du ret i, MEN kan ik lave det er så dårlig til sådan noget...
AndreasMor84 skriver: Har du sagt at det ikke er til spisning?I så fald tænker jeg lidt tapas halløj med fx saltmandler, oliven, ost, lidt kiks med pesto osv.
Har du sagt at det ikke er til spisning?I så fald tænker jeg lidt tapas halløj med fx saltmandler, oliven, ost, lidt kiks med pesto osv.
Ja har sagt at det ikke er til spisning, og det var en god ide du kom med der
Kay skriver: nachos... nogle små tapas madder... ost og pølsebord men noget købt brød agurke og gullerods stænger med dip chips, frugt, nødder
tusind tak for den gode ide elsker at i er så opfindsomme, når min hjerne bare kun tænker på lagkage
Du kunne lave noget humus og guacamole. Skære nogle gulerødder og agurk i stave til at dyppe i. Smager fantastisk og måske lidt forskellige snack kiks, også til at dyppe i. Nachos chips og salsa dip.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128