Vil ikke spise aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

LR85

missie20 skriver:

Vi gør heller intet, vi prøver dog og sætte ham op igen, inden maden bliver taget af bordet, så han har en chance mere. Men han får intet mad fra eftermiddags frugt kl. 15.30 og frem til kl. 18-18.30.
Tror vi vil prøve og lave nogle af hans livretter de næste par dage. Sidste mandag var jeg til fordrag med Lola Jensen, og hun forklarede også omkring aftensmaden og inden sengetid var det en god ide og tilbyde en smule mad men kun lidt, så maven ikke var helt fyldt inden sengetid, hvis barnet ikke ville spise aftensmad.
Tak for dit svar, råd og vejledning

super. Det lyder som om du gør dig nogen fornuftige tanker.

og ps. hvor har du fundet fordrag med Lola Jensen henne? Jeg gad vildt godt til foredrag hos hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

missie20

LR85 skriver:

super. Det lyder som om du gør dig nogen fornuftige tanker.

og ps. hvor har du fundet fordrag med Lola Jensen henne? Jeg gad vildt godt til foredrag hos hende

Hun er bare kanon, grinede de 2 timer hun holdte det. Troede jeg var til stand-up hehe.
Jamen det var den private dagpleje som havde "lejet" hende til efter forældremødet.
Men hun fortalte hun fik dagligt post fra forældre som skulle have råd osv. Så mon ikke hun har et sted man kan skrive til hende. Prøv at goodle hende, så kan det være der kommer noget frem.

Anmeld

8. maj 2012

LR85

missie20 skriver:

Hun er bare kanon, grinede de 2 timer hun holdte det. Troede jeg var til stand-up hehe.
Jamen det var den private dagpleje som havde "lejet" hende til efter forældremødet.
Men hun fortalte hun fik dagligt post fra forældre som skulle have råd osv. Så mon ikke hun har et sted man kan skrive til hende. Prøv at goodle hende, så kan det være der kommer noget frem.

Ja hun har en hjemmeside, men synes også jeg oftest har læst a hun er i vuggestuer mm. 

Nå men super fedt for dig og held og lykke med spisningen

Anmeld

8. maj 2012

missie20

LR85 skriver:

Ja hun har en hjemmeside, men synes også jeg oftest har læst a hun er i vuggestuer mm. 

Nå men super fedt for dig og held og lykke med spisningen

Tusind tak
Hun fortalte også hun kommer hjem til familier hvor der er behov for hende, men det koster sikkert.

Anmeld

8. maj 2012

Mira0911

Valle81 skriver:

Præcis:0)

Vi har samme problem med Anton:0) Han har stort set nægtet at spise aftensmad siden hvan blev 1 1/2 år. Han sætter sig glad til bordet, tager en bid og siger tak for mad. Og vi kan ikke få mere i ham. Vi er holdt op med at gå op i det,det kommer nok igen.

Han spiser godt i løbet af dagen:0)

Præcis det samme med Julie her... 

Anmeld

8. maj 2012

An&Jo

missie20 skriver:

Jeg er mor til min altid glade søn på lige fyldt 2 år.
De sidste par uger, har jeg ikke kun få noget aftensmad i ham. Han er overhovedet ikke kræsen, tvært i mod, så elsker han mad. Han spiser rigtig godt til morgen, frokost og eftermiddag, men om aftenen vil han intet have. Jeg laver altid varmt sundt mad.
Da det har stået på et stykke tid begynder jeg og blive bekymret, han er robust af bygning, så ved han ikke mangler noget, men det kan da ikke være sundt i længden han ikke vil have aftensmad.
Hvad skal jeg stille op.
Mvh. Den lidt bekymret mor.

min dreng spiser heller ikke ret meget varm mad lige i øjeblikket..

men stiller jeg noget kogt koldt pasta foran ham, så bliver der puttet i munden til den helt store guldmedalje, så det åfr han lov til at spise ca en gang i ugen, så jeg er sikker på at han får lidt engang imellem..

Anmeld

10. maj 2012

missie20

An&Jo skriver:

min dreng spiser heller ikke ret meget varm mad lige i øjeblikket..

men stiller jeg noget kogt koldt pasta foran ham, så bliver der puttet i munden til den helt store guldmedalje, så det åfr han lov til at spise ca en gang i ugen, så jeg er sikker på at han får lidt engang imellem..

Ej hvor pudsigt, det lavede jeg også her den anden dag, han ville ikke spise kødsovsen, men pasta skruerne røg rigtig hurtigt ned. 3 store postioner spise han ved velbehag.

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

missie20 skriver:

Ej hvor pudsigt, det lavede jeg også her den anden dag, han ville ikke spise kødsovsen, men pasta skruerne røg rigtig hurtigt ned. 3 store postioner spise han ved velbehag.

jaa, det er ret underligt, men hvis det er det de vil spise, så er det det de skal have..

så må du lave noget fuldkornspasta, så det er lidt sundere end det hvide..

Anmeld

10. maj 2012

missie20

An&Jo skriver:

jaa, det er ret underligt, men hvis det er det de vil spise, så er det det de skal have..

så må du lave noget fuldkornspasta, så det er lidt sundere end det hvide..

Ja det er en god ide. Har vi faktisk også herhjemme. Men nu er der kommet en bandit i ham, han er begyndt og smidde med maden. Han syntes det er veldigt morsomt. Puha hver anden har sine udfordringer.

Anmeld

10. maj 2012

An&Jo

missie20 skriver:

Ja det er en god ide. Har vi faktisk også herhjemme. Men nu er der kommet en bandit i ham, han er begyndt og smidde med maden. Han syntes det er veldigt morsomt. Puha hver anden har sine udfordringer.

bare ignorer ham når han smider med det, så stopper det hurtigt med at være sjovt..

min dreng gjorde det samme, men da han ingen opmærksomhed fik på det, så stoppede det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.