Ej, det er vildt pinligt det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Becks

Guldimaven skriver:

Jeg oplevede det mest da baby begyndte at fylde noget mere, og oplever det endnu.. Dog ikke det med lugten! Men jo, det kan godt være et graviditets tegn,  for at det er det!

Hihi ja, jeg kan jo desværre ikke prale af det er bebs der fylder endnu hvis den er der

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

LotusCPH

Frk-Lotusblomst skriver:

Det kan det godt ja. Eller ved ikke om det kan være et symptom men jeg havde mere luft i maven da jeg var gravid. iform af bde prutter og bøvser. HAHA.

Jeg krydser helt vildt for dig becky, det ved du.

Følger også lige trop på denne her :0) *G* Troede så bare det var mens der var på vej - men det viste testen så anderldes  

Så krydser fingre for dine prutter giver gevinst  

Anmeld

8. maj 2012

Becks

Happiness skriver:

Jep! Jeg var total charmerende igennem HELE graviditeten Både prutter og bøvser... Mener også jeg konstant fik hikke i starten...

Var sindsyg bange for at komme til at slå en prut ved fødslen og til gyn.undersøgelser

Men Stig er her jo stadig, så fik ikke skræmt ham helt væk ved min ufattelige charmerende opførsel....

Haha søde...

Ja, det er lidt af en kunst at holde dem inde, imens man er hos en borger!

Jeg drømte i øvrigt i nat, at dig og Stig skulle have én til

Anmeld

8. maj 2012

Becks

ønskebarn74 skriver:

og jeg prutter også lystigt..  dog minus the stink..

jeg har vækket min mand med et ordentligt skrald inat..

og han mig med kommentaren.. nu stopper du altså.. jeg sov.. så man må da sige.. den kom bag på mig..... ...

Hihi jeg synes det er så piiinligt, sgu glad for jeg bor alene

Men hvis det er en lækker baby der gør det, gør det ingenting

Anmeld

8. maj 2012

Happiness

Becks skriver:

Haha søde...

Ja, det er lidt af en kunst at holde dem inde, imens man er hos en borger!

Jeg drømte i øvrigt i nat, at dig og Stig skulle have én til

Tror jeg kom til at prutte en gang imellem hos beboerne De griner bare af det 

Vi venter lige nogle år Så håber ikke din drøm holder stik, og spirallen sidder hvorden skal

Anmeld

8. maj 2012

Becks

Sara_S skriver:

Lige præcis... samme her! 

Min mand siger dog at det er en graviditetssymptom... for så meget stinker de altså ikke under normale omstændigheder!  

Anmeld

8. maj 2012

Becks

tarkoflen skriver:

Jeg hepper så meget på, at det er fordi der er en lille lækker bebs på vej til dig

Jeg aner ikke om det kan være det ene eller det andet, men vælger at tro på, at det er fordi der er en bette en, der vil drille sin mor jeg i hvert fald alt hvad jeg kan for at du får en positiv test i weekenden

Tak søde dig

Anmeld

8. maj 2012

Becks

Happiness skriver:

Tror jeg kom til at prutte en gang imellem hos beboerne De griner bare af det 

Vi venter lige nogle år Så håber ikke din drøm holder stik, og spirallen sidder hvorden skal

Igår aftes slap én ud, og så siger hende jeg var inde, puha mine prutter lugter idag haha.. Jeg gav hende bare ret og fortalte ikke det var min haha..

Det kan jeg godt forstå, det er også med at nyde charmefisen derhjemme

Anmeld

8. maj 2012

Becks

LotusCPH skriver:

Følger også lige trop på denne her :0) *G* Troede så bare det var mens der var på vej - men det viste testen så anderldes  

Så krydser fingre for dine prutter giver gevinst  

Ihh fantastisk

Anmeld

8. maj 2012

missie20

Becks skriver:

Men! Kan luft i maven være et graviditetssymptom ??  

Éj! Jeg ved godt det måske er totalt langt ude, men hvad jeg ikke håber og drømmer og tror, det er jo helt vildt ! 

Totalt pinligt, men nu har jeg i 2 dage, slået høje stinkende prutter...  
Jeg har også haft niv i underlivet, så har egentlig troet det har været min mens der så småt er på vej, men det er bare helt vildt med det luft - det er bare hele tiden!
Og jeg har altså hverken spist kål eller noget andet af det man plejer at få luft i maven af.

Hvad fanden er det for noget, det er jo totalt pinligt

Jeg undre mig bare - er det ikke underligt ???

Jeg har testdag fredag/lørdag

Knus Becks (Som går og lugter i øjeblikket)

Grøntsager generelt kan give ludt i maven, men krydser da fingre for det er en graviditet som er på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.