Ej, det er vildt pinligt det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Becks

Frk-Lotusblomst skriver:

Vi krydser for at det er g-symp XXXXXXXX

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Becks skriver:

Anmeld

8. maj 2012

MariaKyedDK

Becks skriver:

Men! Kan luft i maven være et graviditetssymptom ??  

Éj! Jeg ved godt det måske er totalt langt ude, men hvad jeg ikke håber og drømmer og tror, det er jo helt vildt ! 

Totalt pinligt, men nu har jeg i 2 dage, slået høje stinkende prutter...  
Jeg har også haft niv i underlivet, så har egentlig troet det har været min mens der så småt er på vej, men det er bare helt vildt med det luft - det er bare hele tiden!
Og jeg har altså hverken spist kål eller noget andet af det man plejer at få luft i maven af.

Hvad fanden er det for noget, det er jo totalt pinligt

Jeg undre mig bare - er det ikke underligt ???

Jeg har testdag fredag/lørdag

Knus Becks (Som går og lugter i øjeblikket)

det kan både være graviditetssymptom, men i den grad også symptom på mens på vej.. jeg får altid meget oppustet mave op til mens...

Anmeld

8. maj 2012

Guldimaven

Jeg oplevede det mest da baby begyndte at fylde noget mere, og oplever det endnu.. Dog ikke det med lugten! Men jo, det kan godt være et graviditets tegn,  for at det er det!

Anmeld

8. maj 2012

Happiness

Jep! Jeg var total charmerende igennem HELE graviditeten Både prutter og bøvser... Mener også jeg konstant fik hikke i starten...

Var sindsyg bange for at komme til at slå en prut ved fødslen og til gyn.undersøgelser

Men Stig er her jo stadig, så fik ikke skræmt ham helt væk ved min ufattelige charmerende opførsel....

Anmeld

8. maj 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Men! Kan luft i maven være et graviditetssymptom ??  

Éj! Jeg ved godt det måske er totalt langt ude, men hvad jeg ikke håber og drømmer og tror, det er jo helt vildt ! 

Totalt pinligt, men nu har jeg i 2 dage, slået høje stinkende prutter...  
Jeg har også haft niv i underlivet, så har egentlig troet det har været min mens der så småt er på vej, men det er bare helt vildt med det luft - det er bare hele tiden!
Og jeg har altså hverken spist kål eller noget andet af det man plejer at få luft i maven af.

Hvad fanden er det for noget, det er jo totalt pinligt

Jeg undre mig bare - er det ikke underligt ???

Jeg har testdag fredag/lørdag

Knus Becks (Som går og lugter i øjeblikket)

og jeg prutter også lystigt..  dog minus the stink..

jeg har vækket min mand med et ordentligt skrald inat..

og han mig med kommentaren.. nu stopper du altså.. jeg sov.. så man må da sige.. den kom bag på mig..... ...

Anmeld

8. maj 2012

Sara_S

MariaKyedDK skriver:

det kan både være graviditetssymptom, men i den grad også symptom på mens på vej.. jeg får altid meget oppustet mave op til mens...

Lige præcis... samme her! 

Min mand siger dog at det er en graviditetssymptom... for så meget stinker de altså ikke under normale omstændigheder!  

Anmeld

8. maj 2012

tarkoflen

Jeg hepper så meget på, at det er fordi der er en lille lækker bebs på vej til dig

Jeg aner ikke om det kan være det ene eller det andet, men vælger at tro på, at det er fordi der er en bette en, der vil drille sin mor jeg i hvert fald alt hvad jeg kan for at du får en positiv test i weekenden

Anmeld

8. maj 2012

Becks

MariaKyedDK skriver:

Jeg håber på det første

Jeg får det også op til mens, men de lugter ikke SÅ kraftigt, og så får jeg ondt i tarmene det har jeg ikke denne gang..

Anmeld

8. maj 2012

Kay

haha... ja det kan det.... har aldrig pruttet så meget som efter jeg blev gravid... og nøj hvor de stinker!!!

bøvser også en del mere...

så ja det kan det godt... de første 2-3 måneder var værst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.