Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk-Lotusblomst skriver: Vi krydser for at det er g-symp XXXXXXXX
Vi krydser for at det er g-symp XXXXXXXX
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Becks skriver:
Becks skriver: Men! Kan luft i maven være et graviditetssymptom ?? Éj! Jeg ved godt det måske er totalt langt ude, men hvad jeg ikke håber og drømmer og tror, det er jo helt vildt ! Totalt pinligt, men nu har jeg i 2 dage, slået høje stinkende prutter... Jeg har også haft niv i underlivet, så har egentlig troet det har været min mens der så småt er på vej, men det er bare helt vildt med det luft - det er bare hele tiden! Og jeg har altså hverken spist kål eller noget andet af det man plejer at få luft i maven af. Hvad fanden er det for noget, det er jo totalt pinligt Jeg undre mig bare - er det ikke underligt ??? Jeg har testdag fredag/lørdag Knus Becks (Som går og lugter i øjeblikket)
Men! Kan luft i maven være et graviditetssymptom ??
Éj! Jeg ved godt det måske er totalt langt ude, men hvad jeg ikke håber og drømmer og tror, det er jo helt vildt !
Totalt pinligt, men nu har jeg i 2 dage, slået høje stinkende prutter... Jeg har også haft niv i underlivet, så har egentlig troet det har været min mens der så småt er på vej, men det er bare helt vildt med det luft - det er bare hele tiden! Og jeg har altså hverken spist kål eller noget andet af det man plejer at få luft i maven af.
Hvad fanden er det for noget, det er jo totalt pinligt
Jeg undre mig bare - er det ikke underligt ???
Jeg har testdag fredag/lørdag
Knus Becks (Som går og lugter i øjeblikket)
det kan både være graviditetssymptom, men i den grad også symptom på mens på vej.. jeg får altid meget oppustet mave op til mens...
Jeg oplevede det mest da baby begyndte at fylde noget mere, og oplever det endnu.. Dog ikke det med lugten! Men jo, det kan godt være et graviditets tegn, for at det er det!
Jep! Jeg var total charmerende igennem HELE graviditeten Både prutter og bøvser... Mener også jeg konstant fik hikke i starten...
Var sindsyg bange for at komme til at slå en prut ved fødslen og til gyn.undersøgelser
Men Stig er her jo stadig, så fik ikke skræmt ham helt væk ved min ufattelige charmerende opførsel....
og jeg prutter også lystigt.. dog minus the stink..
jeg har vækket min mand med et ordentligt skrald inat..
og han mig med kommentaren.. nu stopper du altså.. jeg sov.. så man må da sige.. den kom bag på mig..... ...
MariaKyedDK skriver: det kan både være graviditetssymptom, men i den grad også symptom på mens på vej.. jeg får altid meget oppustet mave op til mens...
Lige præcis... samme her!
Min mand siger dog at det er en graviditetssymptom... for så meget stinker de altså ikke under normale omstændigheder!
Jeg håber på det første
Jeg får det også op til mens, men de lugter ikke SÅ kraftigt, og så får jeg ondt i tarmene det har jeg ikke denne gang..
haha... ja det kan det.... har aldrig pruttet så meget som efter jeg blev gravid... og nøj hvor de stinker!!!
bøvser også en del mere...
så ja det kan det godt... de første 2-3 måneder var værst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128