Hvorfor vil han ikke sove???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

RiUL

Jemion skriver:

Noah har slet ikke fået nogen tænder endnu og der var ingenting med hans øre

Måske der er tænder på vej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

RiUL

Lotus86 skriver:

Ellers så prøv og lav noget sukkervand til ham, det virker beroligende.

God bedring med ham

Tak søde
Ved ikke om det var det, eller panodilen, eller udmattelse - men han faldt i søvn kort tid efter

Anmeld

8. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Min søn på 8 mdr har feber for 2. dag i træk, og han har ikke sovet hele dagen, måske sammenlagt 2 timer, og han vil ikke sove. Har forsøgt at putte ham siden 19,30 og han sover stadig ikke. Når han endelig falder i søvn, så vågner han op og græder/piver.
Vil ikke gi ham panodil, da det ingen effekt har haft på ham igår.

Tigerspring, tigerspring, tigerspring! Det er fuldstændigt det samme med Benjamin lige for tiden! Han vil kun sove i mine arme og det er fandme hårdt.

Men jeg sad lige og læste i "vidunderlige uger" og det passer med starten på det næste tigerspring (uge 37 - strækker sig fra uge 33). Man kan krydse stort set hele listen af med Benjamin! Puuuh! Jeg havde besøg af sundhedsplejersken i dag som bekræftede tigerspringet (eller, hun foretrækker at kalde det udviklingspring - men vi var på samme bølgelængde! hehe)

Håber det er hurtigt overstået med dejlige lille Oliver 

Kram fra Katja og Benjamin som savner jeres dejlige selskab  

Anmeld

8. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Tigerspring, tigerspring, tigerspring! Det er fuldstændigt det samme med Benjamin lige for tiden! Han vil kun sove i mine arme og det er fandme hårdt.

Men jeg sad lige og læste i "vidunderlige uger" og det passer med starten på det næste tigerspring (uge 37 - strækker sig fra uge 33). Man kan krydse stort set hele listen af med Benjamin! Puuuh! Jeg havde besøg af sundhedsplejersken i dag som bekræftede tigerspringet (eller, hun foretrækker at kalde det udviklingspring - men vi var på samme bølgelængde! hehe)

Håber det er hurtigt overstået med dejlige lille Oliver 

Kram fra Katja og Benjamin som savner jeres dejlige selskab  

Åh gud! Er det rigtigt? - Vi går ind i uge 3 med det nu.. Men vores sundhedsplejerske nævnte godt noget med seperationsangst.

Men så må vi da bare nyde at vores "små" drenge vil putte med os, det vil de jo ikke ligefrem når de bliver 14 år

Vi savner også jeres dejlige selskab! Sender dig lige en sms, så vi snart kan ses

Anmeld

8. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Åh gud! Er det rigtigt? - Vi går ind i uge 3 med det nu.. Men vores sundhedsplejerske nævnte godt noget med seperationsangst.

Men så må vi da bare nyde at vores "små" drenge vil putte med os, det vil de jo ikke ligefrem når de bliver 14 år

Vi savner også jeres dejlige selskab! Sender dig lige en sms, så vi snart kan ses

Ja desværre Her har det også stået på i nogle uger. Der står at denne periode varer mellem 3-6 uger!  Puuh!

Men ja, det er hyggeligt at putte, trods alt! Nu må vi heller få de positive briller på hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.