Hvorfor vil han ikke sove???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.492 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

RiUL

Min søn på 8 mdr har feber for 2. dag i træk, og han har ikke sovet hele dagen, måske sammenlagt 2 timer, og han vil ikke sove. Har forsøgt at putte ham siden 19,30 og han sover stadig ikke. Når han endelig falder i søvn, så vågner han op og græder/piver.
Vil ikke gi ham panodil, da det ingen effekt har haft på ham igår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Dorthe1986

RiUL skriver:

Min søn på 8 mdr har feber for 2. dag i træk, og han har ikke sovet hele dagen, måske sammenlagt 2 timer, og han vil ikke sove. Har forsøgt at putte ham siden 19,30 og han sover stadig ikke. Når han endelig falder i søvn, så vågner han op og græder/piver.

Øv, mit eneste råd var netop panodil, da det er det jeg plejer at gøre, hvis Emil har feber... det er nemlig det eneste, der kan gøre at han kan finde ro...

Men ellers har du klædt ham af og nøjes med et lagen at sove med? Hvad hvis du ligger dig med ham?

Anmeld

7. maj 2012

RiUL

Dorthe1986 skriver:

Øv, mit eneste råd var netop panodil, da det er det jeg plejer at gøre, hvis Emil har feber... det er nemlig det eneste, der kan gøre at han kan finde ro...

Men ellers har du klædt ham af og nøjes med et lagen at sove med? Hvad hvis du ligger dig med ham?

Jeg har klædt ham af, og han falder i søvn ved mit bryst eller i min armhule. Og når han så sover tungt og jeg vil ligge ham i hans seng, vågner han Det er jo alt for varmt for ham hvis han skal ligge op ad mig og under min dyne hele natten.

Anmeld

7. maj 2012

onlyme

RiUL skriver:

hjælper det at nusse på rykken strøg over håret og finger i ansigtet ?
hjælper her,.

Anmeld

7. maj 2012

morethanperfect

RiUL skriver:

Hm .. Mit eneste bud var også Panodil ..
God bedring med ham  

Anmeld

7. maj 2012

RiUL

morethanperfect skriver:

Hm .. Mit eneste bud var også Panodil ..
God bedring med ham  

Har jeg også givet nu, så håber jeg snart han falder i søvn, for jeg er træt

Anmeld

7. maj 2012

Lotus86

Ellers så prøv og lav noget sukkervand til ham, det virker beroligende.

God bedring med ham

Anmeld

8. maj 2012

Jemion

Har haft for anden dag i træk nu hvor Noah heller ikke vil sove og vågner op og piver men har ikke feber..! Nu har vi fået tid så vi kan få kigget ham i ørene da han tager sig til ørene hele tiden.. 

Håber Oliver fik lidt ro efter du gav panodil

Anmeld

8. maj 2012

RiUL

Jemion skriver:

Har haft for anden dag i træk nu hvor Noah heller ikke vil sove og vågner op og piver men har ikke feber..! Nu har vi fået tid så vi kan få kigget ham i ørene da han tager sig til ørene hele tiden.. 

Håber Oliver fik lidt ro efter du gav panodil

Vi var jo til ørelæge igår, og der var slet ingenting (heldigvis) Men Oliver har jo 3 tænder der stadig mangler at komme helt op, og så 2 mere på vej - og han sagde at det kunne godt gøre ondt i ørerne på dem når tænderne gjorde ondt.
- Han var så overtræt, og brokkede sig - prøvede med sukker vand, men næ nej!
Til sidst lade jeg ham op i hans seng, igen igen igen Og så blev der stille, og så sov han!
Skøøønt

Anmeld

8. maj 2012

Jemion

RiUL skriver:

Vi var jo til ørelæge igår, og der var slet ingenting (heldigvis) Men Oliver har jo 3 tænder der stadig mangler at komme helt op, og så 2 mere på vej - og han sagde at det kunne godt gøre ondt i ørerne på dem når tænderne gjorde ondt.
- Han var så overtræt, og brokkede sig - prøvede med sukker vand, men næ nej!
Til sidst lade jeg ham op i hans seng, igen igen igen Og så blev der stille, og så sov han!
Skøøønt

Noah har slet ikke fået nogen tænder endnu og der var ingenting med hans øre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.