Retten bag dobbelt lukkede døre.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

A&F

Jeg tog teoriprøven sammen med en masse andre elever på politistationen. Tror aldrig, at det har foregået på køreskolen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

_-Kathrine-_

wamse skriver:

Nu kommer gammelnok her så, og kan fortælle/belære nogle af jer, at jeg sørme i min tid tog teoriprøven ude på køreteknisk anlæg, hvor min kørelærer også havde hans undervisning ude

Så her har det ihvertald ikke altid(ved ikke om det er nu) været på politistationen.

Det samme her for 10 år siden... :-)

Anmeld

7. maj 2012

wamse

_-Kathrine-_ skriver:

Det samme her for 10 år siden... :-)

Godt, så er jeg ikke helt alene om det

Anmeld

7. maj 2012

anynom

Altså min teoriprøve foregik på køreteknisk anlæg i Randers, men det er også snart seks år siden (30. maj, ingen klip, ingen skader og kun en bette fartbøde )

Anmeld

7. maj 2012

De3Guldklumper

wamse skriver:

Nu kommer gammelnok her så, og kan fortælle/belære nogle af jer, at jeg sørme i min tid tog teoriprøven ude på køreteknisk anlæg, hvor min kørelærer også havde hans undervisning ude

Så her har det ihvertald ikke altid(ved ikke om det er nu) været på politistationen.

Her foregik det også på køreteknisk anlæg. Dog ikke der hvor jeg fik undervisning da jeg kommer fra en mindre by. Men køremæssigt hørte vi til der og så foregik prøven også der. og det er 11 år siden..

Anmeld

7. maj 2012

Princesspigen

Mira0911 skriver:

Det lyder meget interessant.... Og blev også lidt skræmt... 

Da jeg var til teori idag fik vi at vide at vores teoriprøve vil foregå i retten bag dobbelt lukkede døre.... (Det vil sige i den gamle retssal på politistationen) 

Jeg troede faktisk at det foregik på køreskolen.... 

Sådan er det måske slet ikke idag?

nej prøverne foregår ikke på køreskolen.. og det er ikke din sædvanlige lære der styrer det..

i hillerød foregår det i den gamle rets bygning i et side lokale.. og ja det skal jo foregå bag lukkede døre da der ikke må være nogle der kan hjælpe med at snyde..

Anmeld

7. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Det var på køreskolen, da jeg tog kørekort - for 23 år siden...

Anmeld

8. maj 2012

JonTri

Min var ude ved brandstationen i Silkeborg, det er nu 11 år siden

Anmeld

8. maj 2012

Camulla

Jeg var til teoriprøve på politistationen i Viborg. 10 år siden lige om et par måneder  

Anmeld

8. maj 2012

2babygirls

Lady Marion <3 skriver:

Det har aldrig foregået på køreskolen , der er jo flere elever end lige din kørelærers der skal op

Vi sad på køreteknisk anlæg og tog prøven med nogle andre hold og en politimand eller hvad han nu var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.