Retten bag dobbelt lukkede døre.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Mira0911

Det lyder meget interessant.... Og blev også lidt skræmt... 

Da jeg var til teori idag fik vi at vide at vores teoriprøve vil foregå i retten bag dobbelt lukkede døre.... (Det vil sige i den gamle retssal på politistationen) 

Jeg troede faktisk at det foregik på køreskolen.... 

Sådan er det måske slet ikke idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Lady Marion <3

Det har aldrig foregået på køreskolen , der er jo flere elever end lige din kørelærers der skal op

Anmeld

7. maj 2012

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Da jeg var til teori idag fik vi at vide at vores teoriprøve vil foregå i retten bag dobbelt lukkede døre.... (Det vil sige i den gamle retssal på politistationen) 

Sp vidt jeg ved har det altid forgået på politistationen
Dem jeg kender har i hvert fald taget den på politistationen

Anmeld

7. maj 2012

Nattøs

Mira0911 skriver:

Hihi er du ikke sikker på at du skal ind og ryske tremmer:-) i Odense foregår det i en stor almindelig bygning. Eller det gjorde det for fire fem år siden

Anmeld

7. maj 2012

Caroline86

jaaaah, jeg er enig med de andre

Det er på politistationen og har vist alle dage været det det er heller ikke din egen kørelærer der er prøvesagkyndig

Anmeld

7. maj 2012

Clisolka

Mira0911 skriver:

Hmm da jeg var til prøve i 97 foregik det ikke på køreskolen, men på politistationen  Der var flere elever med fra andre kørelærere 

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Nu kommer gammelnok her så, og kan fortælle/belære nogle af jer, at jeg sørme i min tid tog teoriprøven ude på køreteknisk anlæg, hvor min kørelærer også havde hans undervisning ude

Så her har det ihvertald ikke altid(ved ikke om det er nu) været på politistationen.

Anmeld

7. maj 2012

Mira0911

Nattøs skriver:

Hihi er du ikke sikker på at du skal ind og ryske tremmer:-) i Odense foregår det i en stor almindelig bygning. Eller det gjorde det for fire fem år siden

Joh det kunne da godt være jeg skal ind og ruske lidt i tremmer.... 

Anmeld

7. maj 2012

Mira0911

Lady Marion <3 skriver:

Det har aldrig foregået på køreskolen , der er jo flere elever end lige din kørelærers der skal op

Se det havde jeg så ikke lige tænkt over.... 

Anmeld

7. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det har altid været på politgården, at man tog sin teoriprøve. Det var det også for 18 år siden, da jeg tog kørerkort (ok, det lød så lidt gammelt, he he he).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.