vil gerne have børn men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

modesty

Jeg er så en af dem der altid siger GØR DET! når folk er i tvivl om de skal prøve eller ej. Men jeg er selvfølgelig også farvet af at det tog to år for os herhjemme. Man kan bare aldrig vide hvordan det går, og en baby kan ikke proppes ind i et skema. Så jeg ville gøre det modsatte: I stedet for at planlægge baby rundt om uddannelse, ville jeg planlægge uddannelse rundt om baby.

Men pøj pøj med det hele ligegyldigt hvad du vælger. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Hej piger

har fået en elevplads som jeg skal starte på til efteråret, min kæreste og jeg har bare snakket om at starte på at skulle prøve at se om jeg kunne blive gravid imens jeg var i lærer, da jeg måske vil læse videre når jeg er færdig, og der synes vi måske det vil passe dårligt ind også fordi vi synes der går for mange år så. Jeg er selv meget i tvivl hvad jeg synes så nu vil jeg hører hvad jeres erfaringer er:

Kan man godt få barsel når man er i lærer ?

Hvad er jeres erfaringer og meninger ?

jeg manglede selv 2år i lærer .. jeg nået 5mdr ca så fødte jeg og tog 11mdrs barsel og er nu startet op igen og tager det sidste af min lærer tid

så det kan man sagtens gøre synes jeg ..

for jer.

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg er så en af dem der altid siger GØR DET! når folk er i tvivl om de skal prøve eller ej. Men jeg er selvfølgelig også farvet af at det tog to år for os herhjemme. Man kan bare aldrig vide hvordan det går, og en baby kan ikke proppes ind i et skema. Så jeg ville gøre det modsatte: I stedet for at planlægge baby rundt om uddannelse, ville jeg planlægge uddannelse rundt om baby.

Men pøj pøj med det hele ligegyldigt hvad du vælger. 

Haha Tak

jeg er også meget spontant, men synes det er lidt svært at finde ud af hvad man lige skal gøre

Anmeld

8. maj 2012

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

jeg manglede selv 2år i lærer .. jeg nået 5mdr ca så fødte jeg og tog 11mdrs barsel og er nu startet op igen og tager det sidste af min lærer tid

så det kan man sagtens gøre synes jeg ..

for jer.

Okay

Hvor er du i lærer henne ?

Anmeld

8. maj 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Okay

Hvor er du i lærer henne ?

På en skole for dem der okk kan finde en læreplads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.