nogle dage er bare hårde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

An&Jo

Sujan skriver:

Er alene med min datter på 5 uger.
Går egentlig godt. Har en god hverdag med min lille trold.. men har bareen æv dag, hvor jeg er mega træt. Har tøffet rundt i jogging tøj hele dagen uden rigtigt at lave noget andet end at hygge og både lillepigen.

Savner hendes far. Men brudt tillid gør at vi ikke er sammen mere. Savner nok bare at dele det hele med en anden ind imellem... Har familie og venner der er søde til at hjælpe men er ikke det samme. Hader at han har ødelagt drømmen om lykkelig familie.
Hader dage som denne, hvor jeg bare har lyst til at hoppe i seng med dynen over hovedet og have ondt af mig selv.. men kan man jo ikke mes lillepigen..

Nå ville bare lige brokke mig lidt.. tænker at alle har dage som denne. I morgen er endnu en dag og den skal nok blive bedre

Sådanne dage havde jeg bestemt også da bassen var lille, men de varede for det meste kun den ene dag, og ved du hvad, vi puttede os altså i sengen hele dagen og stod kun op for at gå på toilet, og for at få mad..
Når man har barsel med sådan en lille størrelse, så skal der altså bare være plads til at man tager en hel dag hvor man slukker telefonen, låser døren, ruller gardinerne for og så bare rå putter med sin øjesten inde i sengen..

Jeg kan stadig have sådanne dage, men nu kan man bare ikke putte med dem længere, for det gider en tumling på 2 år bare ikke..

Så nyd at du kn putte med hende så længe det er muligt, for den tid kommer ikke sådan lige tilbage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.