nogle dage er bare hårde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.201 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Sujan

Er alene med min datter på 5 uger.
Går egentlig godt. Har en god hverdag med min lille trold.. men har bareen æv dag, hvor jeg er mega træt. Har tøffet rundt i jogging tøj hele dagen uden rigtigt at lave noget andet end at hygge og både lillepigen.

Savner hendes far. Men brudt tillid gør at vi ikke er sammen mere. Savner nok bare at dele det hele med en anden ind imellem... Har familie og venner der er søde til at hjælpe men er ikke det samme. Hader at han har ødelagt drømmen om lykkelig familie.
Hader dage som denne, hvor jeg bare har lyst til at hoppe i seng med dynen over hovedet og have ondt af mig selv.. men kan man jo ikke mes lillepigen..

Nå ville bare lige brokke mig lidt.. tænker at alle har dage som denne. I morgen er endnu en dag og den skal nok blive bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

larven_

krammer til dig.. jeg kender de dage alt for godt også..

Anmeld

7. maj 2012

Kamulla

det lyder heller ikke sjovt..

jeg avr alene fra start, så under hele min graviditet var min familie drøm "ødelagt" vidste den ikke vil være som den typiske kærne familie

men nu har jeg min lille kærnefamilie bestående af min søn og jeg.. du skal have lov til at have dine off dage.. det kan jeg stadig have.. 

Anmeld

7. maj 2012

CS

Sujan skriver:

Er alene med min datter på 5 uger.
Går egentlig godt. Har en god hverdag med min lille trold.. men har bareen æv dag, hvor jeg er mega træt. Har tøffet rundt i jogging tøj hele dagen uden rigtigt at lave noget andet end at hygge og både lillepigen.

Savner hendes far. Men brudt tillid gør at vi ikke er sammen mere. Savner nok bare at dele det hele med en anden ind imellem... Har familie og venner der er søde til at hjælpe men er ikke det samme. Hader at han har ødelagt drømmen om lykkelig familie.
Hader dage som denne, hvor jeg bare har lyst til at hoppe i seng med dynen over hovedet og have ondt af mig selv.. men kan man jo ikke mes lillepigen..

Nå ville bare lige brokke mig lidt.. tænker at alle har dage som denne. I morgen er endnu en dag og den skal nok blive bedre

Jeg kan også huske de dage, selv om det snart er 2 år siden, jeg var alene fra jeg var 8 uger henne i min graviditet  Men jeps de dage findes og der skal også være plads til dem - uden dem ville vi nok glemme at værdsætte de gode dage. Bare vigtigt at være overbæren og ja ind i mellem give sig selv en krammer.

Ville ikke lige gå ude at sende et

Anmeld

7. maj 2012

Savannah

til dig. Du er stærk, det kan jeg høre. Imorgen bliver lysere

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Stort kram med herfra

Anmeld

7. maj 2012

Sujan

Hvor er i søde.. var lige hvad jeg havde brug for at høre.. og dejligt at høre det er lykkes for andre

Anmeld

7. maj 2012

Sujan

Kamulla skriver:

det lyder heller ikke sjovt..

jeg avr alene fra start, så under hele min graviditet var min familie drøm "ødelagt" vidste den ikke vil være som den typiske kærne familie

men nu har jeg min lille kærnefamilie bestående af min søn og jeg.. du skal have lov til at have dine off dage.. det kan jeg stadig have.. 

Dejligt at høre der er lys forude

Anmeld

7. maj 2012

Sujan

CS skriver:

Jeg kan også huske de dage, selv om det snart er 2 år siden, jeg var alene fra jeg var 8 uger henne i min graviditet  Men jeps de dage findes og der skal også være plads til dem - uden dem ville vi nok glemme at værdsætte de gode dage. Bare vigtigt at være overbæren og ja ind i mellem give sig selv en krammer.

Ville ikke lige gå ude at sende et

Tak:-)
Håber der er lys forude

Anmeld

8. maj 2012

CS

Sujan skriver:

Tak:-)
Håber der er lys forude

Det er der - som en anden skrev så har jeg også min egen familie, det var ikke sådan jeg havde regnet med den skulle være. Men jeg er simpelthen så lykkelig og det er ikke for at overdrive.

Jeg har også altid ønsket mig en kernefamilie, jeg gik og troede at man kunne være kernefamilie med far mor og barn.... men det må jeg så sige at jeg har fanget helt skævt! Jeg har jo en kernefamilie, kernen i min familie er min datter og mig  ja og selv om jeg er lykkelig findes der også møj trælse dage - det er på de dage jeg mærker at jeg er et menneske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.