Er den værste mor :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

Loa

anja89 skriver:

Tak  Men hvor ser det lille pus ud og så lige inden hendes fødselsdag

Ja det er jo super ærgeligt. Men mon ikke den lille pus nok skal skrabe sin del af buler til sig før eller siden..... De er nogle små hårdføre nogle, de kan klare mere end man tror....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

anja89

Loa skriver:

Ja det er jo super ærgeligt. Men mon ikke den lille pus nok skal skrabe sin del af buler til sig før eller siden..... De er nogle små hårdføre nogle, de kan klare mere end man tror....

Jo skal hun nok men hun er allerede blevet syet og nu dette syntes jeg ér riglig

Anmeld

7. maj 2012

anja89

Mamalou skriver:

Du er ikke en dårlig mor 

Tak

Anmeld

7. maj 2012

Kofoed.

Du er ikke en dårlig mor, bestemt ikke, uheldig vil jeg kalde det og vi alle frygter det og jeg har flere ar efter min mor tabte mig da jeg var mindre og grab mig i næsen, der er bare super uheldigt.

Men tænkte om hun skulle en tur forbi skadestuen, hvis hun da er påvirker af slaget.

Anmeld

7. maj 2012

anja89

Kofoed. skriver:

Du er ikke en dårlig mor, bestemt ikke, uheldig vil jeg kalde det og vi alle frygter det og jeg har flere ar efter min mor tabte mig da jeg var mindre og grab mig i næsen, der er bare super uheldigt.

Men tænkte om hun skulle en tur forbi skadestuen, hvis hun da er påvirker af slaget.

Tak ved godt det kan ske for alle men syntes det er forfærdeligt at der skal ske mit guld noget 

Hun græd selvfølge da det skete, men nu sover hun ganske trygt  

Dog tjekker jeg hende hver 5-10 minut for at være sikker på hun har det godt

Anmeld

7. maj 2012

Kofoed.

anja89 skriver:

Tak ved godt det kan ske for alle men syntes det er forfærdeligt at der skal ske mit guld noget 

Hun græd selvfølge da det skete, men nu sover hun ganske trygt  

Dog tjekker jeg hende hver 5-10 minut for at være sikker på hun har det godt

Sådan vil jeg også have det, bare hun er snottet, så bliver jeg helt pyller, hehe.

Okay, håber hun hurtigt kommer sig hurtigt

Anmeld

7. maj 2012

Annette A

Åh, ville have det ligesådan og har også haft det de gange noget er sket med de små. Men ja vi kan jo alle snuble eller andet, men vi bliver jo så bekymret. Håber du har det bedre og lillepigen er helt ok.

Anmeld

7. maj 2012

anja89

Kofoed. skriver:

Sådan vil jeg også have det, bare hun er snottet, så bliver jeg helt pyller, hehe.

Okay, håber hun hurtigt kommer sig hurtigt

Ja der skal ikke meget til vi bliver hønemødre 

Anmeld

7. maj 2012

Kofoed.

anja89 skriver:

Ja der skal ikke meget til vi bliver hønemødre 

Aldrig, hehe.

Anmeld

7. maj 2012

anja89

Kellie skriver:

Åh, ville have det ligesådan og har også haft det de gange noget er sket med de små. Men ja vi kan jo alle snuble eller andet, men vi bliver jo så bekymret. Håber du har det bedre og lillepigen er helt ok.

Ja er desværre noget der kan ske men min samvittighed har det ikke godt 

Mig selv tænker jeg ikke meget over men lille pigen sover nu så håber bare ikke hun ser alt for slem ud imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.