Er den værste mor :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

anja89

Lige nu føler jeg bare at jeg er verdens værste mor 

Skulle hente min lille pige op fra en madres og bære hende ind til barnevogne for 20 minutter siden, jeg får løftet hende og skal så gå ned af madressen som ligger på gulvet og da jeg næsten er nede vrikker jeg om på min ene fod hvilket jo resultere i at jeg falder med isabell på armen 

Og desværre slår mit lille pus hoved ind i dørkanten og har nu en lang blå bule hen over noget af venstre side af hoved og et meget rødt øre 

Øv hvor føler jeg mig bare som en udulig mor 

Ved ikke helt hvad jeg vil med dette indlæg andet end bare at få luft 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

LilleLene

anja89 skriver:

Skulle hente min lille pige op fra en madres og bære hende ind til barnevogne for 20 minutter siden, jeg får løftet hende og skal så gå ned af madressen som ligger på gulvet og da jeg næsten er nede vrikker jeg om på min ene fod hvilket jo resultere i at jeg falder med isabell på armen 

Og desværre slår mit lille pus hoved ind i dørkanten og har nu en lang blå bule hen over noget af venstre side af hoved og et meget rødt øre 

et kæmpe

Du er ikke en dårlig mor, bare et menneske, der laver fejl, som alle os andre

Anmeld

7. maj 2012

MyLove E

anja89 skriver:

Du er bestemt ikke en dårlig. Det var jo et uheldig.

De fleste af de buler min søn har fået er når jeg har stået lige ved siden af ham. Det er uheld og dem kan man ikke gøre noget ved.

Hvordan har din fod det?:-):-)

Anmeld

7. maj 2012

tweety2060

Åh venne, jeg ville nok tænke det samme, hvis det var mig, men du er ikke en dårlig mor!! Det sker jo desværre, men de små pus er mere hårdføre end vi tror. Pøj pøj

Anmeld

7. maj 2012

anja89

Tauf skriver:

Du er bestemt ikke en dårlig. Det var jo et uheldig.

De fleste af de buler min søn har fået er når jeg har stået lige ved siden af ham. Det er uheld og dem kan man ikke gøre noget ved.

Hvordan har din fod det?:-):-)

Den mit i forvejen dårlige knæ og min ene skulder er ret ømt men er mere bekymret for mit lille pus 

Anmeld

7. maj 2012

lukaj

kram til dig. 

du er ikke en dårlig mor, du ville jo ALDRIG skade din datter med vilje, det var et UHELD og den slags sker desværre for os alle.

heldigvis skete der ikke mere med hverken dig eller din datter

Anmeld

7. maj 2012

anja89

Tak skal i havde alle sammen.. 

Men har virkelig dårlig samvittighed lige nu og kan ikke holde tårnene tilbage når jeg tænker på det 

Anmeld

7. maj 2012

Loa

SELVFØLGELIG er du ikke en dårlig mor. Det var et uheld, og dem kan man ikke undgå......

Men man får jo dårlig samvittighed, det er jo ens lille pus

Men op med humøret, hun skal nok komme over det.....

Anmeld

7. maj 2012

anja89

Loa skriver:

SELVFØLGELIG er du ikke en dårlig mor. Det var et uheld, og dem kan man ikke undgå......

Men man får jo dårlig samvittighed, det er jo ens lille pus

Men op med humøret, hun skal nok komme over det.....

Tak  Men hvor ser det lille pus ud og så lige inden hendes fødselsdag

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

Du er ikke en dårlig mor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.