sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. maj 2012

Kay

sofiell89 skriver:

Vi har bare lavet en lille pose med en snor i, så den evt kan hænge med sutter på siden af barnevognen, sengen eller lign. Den er ikke større end 15 cm i højden.. Der kan være et par sutter i, og så ved man jo altid hvor man har dem

smart nok egentlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Kay

Mor til Liva skriver:

Ja... Skal evt i ønskebørn i morgen eller onsdag, så kan jeg lige tjekke..

fik afvide i kærebørn i dag (hvor jeg fant ud af at jeg kender 1. damen ) at det er fordi der var sket en fejl med dem... så øjnene havde fået en forkert farve og form så de så sure ud... så derfor var dem med surefisk solgt så billigt....

hvis de har en tilbage i lilla med sure fisk... kan jeg så lokke dig til at købe den og sende den? for jeg er har ik noget imod at fiskenes øjne ser sure ud

Anmeld

8. maj 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

ok, så er ønskebørn Odense lidt langt væk.. GG..

hvis du alligevel skal forbi den i odense må du gerne kigge om de har dem billigt

det er noget med at der er gået noget galt i produktionen så øjnene er forkerte.... så derfor sælges nogle af dem så billigt...

Anmeld

8. maj 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Mener jeg har set den til 100 kr i Kære Børn. Puslepuden i samme serie var også på bud til 100 kr.

det er ik sådan at du skal forbi en af de butikker her snart?? for det er pga. at nogle af dem er lavet med forkerte farvede øjne... så de ser sure ud... og derfor sælges de til den pris... men de har ikke flere i de butikker ude ved mig...

Anmeld

8. maj 2012

Ilya

Kay skriver:

fik samme besked i dag i kærebørn... det er noget med øjnenes form eller farve elelr sådan noget...

Haha hvor sjovt.

Men endnu mere sjovt at de ikke fortæller den samme historie.

Nå skidt, flere utilfredse fisk til folket!

Anmeld

8. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

Haha hvor sjovt.

Men endnu mere sjovt at de ikke fortæller den samme historie.

Nå skidt, flere utilfredse fisk til folket!

hihi... ja... fandt ud af at jeg kender hende der er 1. dame i den kærebørn tæt på mig... og hun fortalte at de havde fået en skrivelse om at det var på grund af øjnenes farve og udseende at de så utilfredse/sure ud... hihi... men jeg ville gerne havde sådan en!!! de havde bare ik flere

Anmeld

8. maj 2012

Ilya

Kay skriver:

hihi... ja... fandt ud af at jeg kender hende der er 1. dame i den kærebørn tæt på mig... og hun fortalte at de havde fået en skrivelse om at det var på grund af øjnenes farve og udseende at de så utilfredse/sure ud... hihi... men jeg ville gerne havde sådan en!!! de havde bare ik flere

Øv da også!

Anmeld

8. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

Øv da også!

jeps... har tænkt mig at prøve at nå til hillerød i ønskebørn....

Anmeld

8. maj 2012

Mor til L&S

Kay skriver:

fik afvide i kærebørn i dag (hvor jeg fant ud af at jeg kender 1. damen ) at det er fordi der var sket en fejl med dem... så øjnene havde fået en forkert farve og form så de så sure ud... så derfor var dem med surefisk solgt så billigt....

hvis de har en tilbage i lilla med sure fisk... kan jeg så lokke dig til at købe den og sende den? for jeg er har ik noget imod at fiskenes øjne ser sure ud

Skal nok kigge i morgen om der er flere... Send mig evt dit mobil nr, så jeg kan skrive til dig...

Anmeld

8. maj 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

hvis du alligevel skal forbi den i odense må du gerne kigge om de har dem billigt

det er noget med at der er gået noget galt i produktionen så øjnene er forkerte.... så derfor sælges nogle af dem så billigt...

gør jeg ikke, for bor ikke i Odense..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.