sengerand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. maj 2012

L&V

Kay skriver:

irriterende... må lige der ned så... der er ik andet for... nu har jeg tilmeldt mig begge butikkers nyheds brev så jeg kan få afvide når de har noget spændende

Go ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Ilya

Haha hvor sjovt. Jeg købte den der sengerand i Kære Børn til 100 kroner. De havde så flere liggende, magen til, som IKKE var på tilbud, hvilket min forlovede undrende spurgte ind til.

Deres svar var så, at den nedsatte sengerand kun var på tilbud, fordi der var fejl på den... Den havde nemlig fisk som så utilfredse ud, og de skulle åbenbart allesammen smile!

Det syntes vi nu bare var en ekstra charme, så vi købte den nedsatte sengerand.

Senere så jeg dog i et katalog, at sådan ser de altså allesammen ud... Og nu fortæller I andre så, at det åbenbart var et generelt tilbud i alle Kære Børn... Altså, hvordan har de så fået bildt sig selv den historie ind?

Nå, utilfredse fisk eller ej, jeg er nu glad for sengeranden.

Anmeld

8. maj 2012

sofiell89

Hvis det er, kan en hvid sengerand købes i ikea til (mener jeg) 99kr. Der kan købes 5m stof i jysk til ingen penge, og der er nok til sengerand, ammepude, puslepude, sengetøj og sutteposer. Det har vi gjort, og sparet mange penge på det Men det kræver jo selvfølgelig at man kender en der kan sy det

Anmeld

8. maj 2012

ønskebørn74

Kay skriver:

Lyngby lige nord for Kbh   hvorfor da??

ok, så er ønskebørn Odense lidt langt væk.. GG..

Anmeld

8. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

Haha hvor sjovt. Jeg købte den der sengerand i Kære Børn til 100 kroner. De havde så flere liggende, magen til, som IKKE var på tilbud, hvilket min forlovede undrende spurgte ind til.

Deres svar var så, at den nedsatte sengerand kun var på tilbud, fordi der var fejl på den... Den havde nemlig fisk som så utilfredse ud, og de skulle åbenbart allesammen smile!

Det syntes vi nu bare var en ekstra charme, så vi købte den nedsatte sengerand.

Senere så jeg dog i et katalog, at sådan ser de altså allesammen ud... Og nu fortæller I andre så, at det åbenbart var et generelt tilbud i alle Kære Børn... Altså, hvordan har de så fået bildt sig selv den historie ind?

Nå, utilfredse fisk eller ej, jeg er nu glad for sengeranden.

har nu ik noget imod nogle utilfredse fisk

Anmeld

8. maj 2012

Kay

sofiell89 skriver:

Hvis det er, kan en hvid sengerand købes i ikea til (mener jeg) 99kr. Der kan købes 5m stof i jysk til ingen penge, og der er nok til sengerand, ammepude, puslepude, sengetøj og sutteposer. Det har vi gjort, og sparet mange penge på det Men det kræver jo selvfølgelig at man kender en der kan sy det

ja... det kræver en der kan sy... og har puslepude og ammepude.... men ja senge tøj... og suttepose? hvornår/hvordan bvruges den??

Anmeld

8. maj 2012

Kay

ønskebarn74 skriver:

ok, så er ønskebørn Odense lidt langt væk.. GG..

jeps... især fordi den bro er der... og man skal betale for at køre over den... det gør bare turen længere inde i hoved selvom det kun tager ca. 2 timer...

Anmeld

8. maj 2012

Ilya

Kay skriver:

har nu ik noget imod nogle utilfredse fisk

Samme her!

Anmeld

8. maj 2012

sofiell89

Kay skriver:

ja... det kræver en der kan sy... og har puslepude og ammepude.... men ja senge tøj... og suttepose? hvornår/hvordan bvruges den??

Vi har bare lavet en lille pose med en snor i, så den evt kan hænge med sutter på siden af barnevognen, sengen eller lign. Den er ikke større end 15 cm i højden.. Der kan være et par sutter i, og så ved man jo altid hvor man har dem

Anmeld

8. maj 2012

Kay

Ilya skriver:

Samme her!

fik samme besked i dag i kærebørn... det er noget med øjnenes form eller farve elelr sådan noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.