Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Ved ikke hvor meget specielt jeg skal denne uge.. Fredag skal jeg noget som jeg er mega spændt på og mega nerrvøs for. meen det bliver lige holdt semi hemmeligt lidt endnu. Lørdag skal vi en tur til Djurs sommerland Men min sidste uge var super god.. Først en søndag til konfirmation, så svømmeafslutning mandag. Tirsdag restefest ved svigerinden. Torsdag, hveder hos svigerne, fredag Givskud Zoo, lørdag fødselsdag og søndag ren afslapning Og lige nu for 2 min siden kom min søn med blomster til mig. Godt nok var det mælkebøtte blomster men det var immervæk blomster
Ved ikke hvor meget specielt jeg skal denne uge.. Fredag skal jeg noget som jeg er mega spændt på og mega nerrvøs for. meen det bliver lige holdt semi hemmeligt lidt endnu. Lørdag skal vi en tur til Djurs sommerland Men min sidste uge var super god.. Først en søndag til konfirmation, så svømmeafslutning mandag. Tirsdag restefest ved svigerinden. Torsdag, hveder hos svigerne, fredag Givskud Zoo, lørdag fødselsdag og søndag ren afslapning Og lige nu for 2 min siden kom min søn med blomster til mig. Godt nok var det mælkebøtte blomster men det var immervæk blomster
uhh det lyder spændende hehe og det er ALTID sjovt med en tur i sommerland
Puh det lyder som en travl men godt uge du havde sidst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rinepigen skriver: Ih ville lige dele min fantastiske uge med jer På tirsdag kommer min elskede far hjem ( han arbejder udenbys i ca 1 måned+ af gangen ) Torsdag skal vi til kønsccaning og se lille bebs igen og min mor og far skal også med !! min far har ALDRIG prøvet at være til en scanning så det bliver stort hehe Og lørdag skal min bror og svigerinde GIFTES wee glæder mig så forfærdelig meget til at se dem i kriken osv hehe andre en mig der går en perfekt uge i møde ??
Ih ville lige dele min fantastiske uge med jer
På tirsdag kommer min elskede far hjem ( han arbejder udenbys i ca 1 måned+ af gangen )
Torsdag skal vi til kønsccaning og se lille bebs igen og min mor og far skal også med !! min far har ALDRIG prøvet at være til en scanning så det bliver stort hehe
Og lørdag skal min bror og svigerinde GIFTES wee glæder mig så forfærdelig meget til at se dem i kriken osv
hehe andre en mig der går en perfekt uge i møde ??
Det lyder dejligt
Ja , jeg har en skøn uge .. Mest fordi Oscar er begyndt at løbe hen og kysse mig og det smelter virkelig mit hjerte
Og ja , så har jeg jo en dejlig kæreste som jeg nyder hver dag ..Maven vokser , og lillemanden har det godt .. Næste uge skal jeg til scanning .. MD scanning .. Glæææder mig til at se ham igen
Men ja , indtil videre er det en skøn uge
det lyder da rigtig hyggeligt ..
Jamen i denne uge står den på:
Spisning hos et par venner.
begravelse af min søsters lille baby/foster
djurssommerland
Joyce1986 skriver: Ej det lyder til at blive en hyggelig og spændende uge.. Og kan bare sige GÆLD dig til scanningen, det er helt fantastisk Jeg skal ikke så meget, har termin i morgen, så håber at denne uge betyder jeg bliver mor
Ej det lyder til at blive en hyggelig og spændende uge.. Og kan bare sige GÆLD dig til scanningen, det er helt fantastisk Jeg skal ikke så meget, har termin i morgen, så håber at denne uge betyder jeg bliver mor
Jaa jeg glæder mig også helt sindsygt !!! jeg kan næsten ikke vente os sys der er en evighed til selvom det er i overmorgen
EJ hvor spændende !! alt hvad jeg kan for at i forhåbenlig snart bliver forældre
B&J skriver: hihihi det var nu vores dreng skrev lille manden... men det var bare de dumme tænder igen der gav ham feber typsik de er så onde ved ham øv
hihihi det var nu vores dreng skrev lille manden...
men det var bare de dumme tænder igen der gav ham feber typsik de er så onde ved ham øv
nååårh haha okay´ ja det er træls med de tænder
Rinepigen skriver: Jaa jeg glæder mig også helt sindsygt !!! jeg kan næsten ikke vente os sys der er en evighed til selvom det er i overmorgen EJ hvor spændende !! alt hvad jeg kan for at i forhåbenlig snart bliver forældre
Tusind tak, alt hjælp kan vidst bruges ..
morethanperfect skriver: Det lyder dejligt Ja , jeg har en skøn uge .. Mest fordi Oscar er begyndt at løbe hen og kysse mig og det smelter virkelig mit hjerte Og ja , så har jeg jo en dejlig kæreste som jeg nyder hver dag ..Maven vokser , og lillemanden har det godt .. Næste uge skal jeg til scanning .. MD scanning .. Glæææder mig til at se ham igen Men ja , indtil videre er det en skøn uge
Ej hvor dejligt det kan jeg godt forstå hehe ih hvor sødt !!
Det lyder også som en rigtig skøn uge hehe, og held og lykke med MD scanningen
Rinepigen skriver: uhh det lyder spændende hehe og det er ALTID sjovt med en tur i sommerland Puh det lyder som en travl men godt uge du havde sidst
Babyklar skriver: det lyder da rigtig hyggeligt .. Jamen i denne uge står den på: Spisning hos et par venner. begravelse af min søsters lille baby/foster djurssommerland
Ej det gør mig ondt at høre med din søsters lille foster det er så sørgeligt når sådan noget sker
håber i får en god dag i sommerland det er altid så hyggeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128